annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

onvriendelijke medewerker

Beantwoorden
Highlighted
Leesfanaat
Vragen: 1
Reacties: 0
Beste,

Ik belde naar jullie klantendienst om meer informatie te krijgen over het feit dat mijn activatie van mijn nieuw abonnement niet inorde is , ben beleefd gebleven en enkele malen vermeld dat ik niet tevreden was over dit feit , de medewerker heeft zeer agressief geantwoord naar mijn vragen toe , ben hiervan zeer hard geschrokken, zoals mij vermeld werd via de telefoon alvorens ik doorgeschakeld werd , worden de gesprekken opgenomen , graag had ik va jullie gehad dat u de conversatie wil opzoeken en beluisteren , u zult zelf merken dat dit niet kan . ik hoop op een correcte afhandeling hiervan , zoniet zal ik verdere maatregelen treffen over de behulpzaamheid van jullie klantendienst. vind dit zeer zeer jammer , morgen zal ik mijn Base abonnement opzeggen na meer dan 10 jaar trouwe klant te zijn.
gesprek heeft plaatgevonden op 10/06/2016
0 Likes
REACTIE (1)
Episch
Vragen: 88
Reacties: 602
Beste Garo,

De ervaring van onze klanten bij onze dienstverlening is erg belangrijk voor ons. Daarom is het fijn dat je je feedback stuurt.

Het spijt me te lezen dat je niet tevreden bent met onze dienstverlening. Wij bieden dan ook onze oprechte excuses aan voor het ongemak dat je ondervonden hebt.

Elke dag werkt BASE aan de verbetering van onze dienstverlening in onze BASE shops, telefonische klantendienst en diverse andere diensten. Het is één van onze kerntaken. Er zijn dan ook heel wat collega's die zich elke dag ten volle inzetten om onze medewerkers te helpen om onze klanten op een correcte, snelle en efficiënte manier verder te helpen.

We zullen dan ook de informatie die je gegeven hebt communiceren naar de bevoegde persoon. Kan je je profiel vervolledigen op de Community? Zo heb ik toegang tot je dossier. Deze informatie is enkel zichtbaar voor de moderatoren. Je hoeft je dus geen zorgen te maken dat anderen je telefoonnummer kunnen inzien.

Natuurlijk blijven we hard werken om elk contact dat je met ons bedrijf hebt in alle professionaliteit te laten verlopen.

Geef je me een seintje wanneer je het nodige hebt gedaan?

Bedankt alvast!

Groetjes,
Debby

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Debby | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

0 Likes