annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

BASE Company en Telenet bundelen de krachten, maar wat betekent dat voor mijn abonnement?

Beantwoorden
Gegradueerd
Vragen: 5
Reacties: 22
Het is heel simpel: voor jouw huidige abonnementen verandert er niets! Jij behoudt ze gewoon, met dezelfde voordelen en voorwaarden. Dit wil wel zeggen dat je geen tariefplannen van BASE Company en Telenet kan combineren in één pakket. Wel kan je, zoals vandaag, zowel een product bij BASE Company als eentje bij Telenet hebben. Indien er later iets verandert, informeren we je op tijd.

BASE Company en Telenet hebben nu een sterk eigen mobiel en vast netwerk. Op die manier zal jij kunnen genieten van de strafste diensten, tariefplannen en contracten… waar je ook bent. Bovendien blijven BASE Company en Telenet verder investeren in hun netwerk om continu te blijven innoveren en om jou de hoogst mogelijke kwaliteit te leveren.
Nele
Just keep your mind open and suck in the experience
Beantwoorden
0 Kudos
REACTIES (4)
Leesfanaat
Vragen: 0
Reacties: 1
Maakt telenet dan nu gebruik van het Base netwerk en niet meer van Mobistar? Want met Mobistar hebben wij bijna geen ontvangst
Beantwoorden
0 Kudos
Leesfanaat
Vragen: 61
Reacties: 51

Hey Luc

Momenteel maakt Telenet nog geen gebruik van het BASE Company netwerk. Dit zal wel veranderen in de toekomst. Telenet zal haar klanten geleidelijk overzetten naar ons netwerk en verder hierin investeren. Dus enkel positief nieuws!

Hou zeker onze community en website in de gaten. Het laatste nieuws over de veranderingen zal je hier zeker kunnen terugvinden.

Groetjes,
Ashley

What's new?
Beantwoorden
0 Kudos
Leesfanaat
Vragen: 4
Reacties: 1
We krijgen nu een uitnodiging om een duurder contract te tekenen. We krijgen zelfs geen keuze om alles van telenet te combineren tenzij met een nieuw contract. Terwijl we reeds van bij Versatel overgenomen zijn door TELE 2 en daarna BASE deze deden nooit moeilijk en gaven een verlenging van wat we tot nu toe afnemen. Er wordt niet gesproken over onbeperkt downloaden over onbeperkt andere vaste toestellen bellen of jawel maar dan in de daluren... er wordt wel een zelfde prijs aangeboden ja zelfs voor twee jaar als je niet over de beperkingen die opgelegd worden gaat want dan betaal je 3€ per 0,5 en betaal je de hoogste prijs voor communicatiekosten ... wel ja we worden wel op tijd op de hoogte gebracht... veel vragen en een tele beantwoorder die alleen maar nieuwe lees meer kosten wil aanbieden...???
Beantwoorden
0 Kudos
Highlighted
Moderator
Vragen: 16
Reacties: 289

Hallo Rene,

Via deze community bieden we helaas geen support aan klanten die de vaste diensten (internet/vaste lijn) gebruiken van BASE. Ik heb wel mijn collega's ondertussen op de hoogte gebracht van jouw bericht. Je zou eerstdaags een e-mail mogen verwachten met meer info.

De klantenservice kan je trouwens ook contacteren op het nummer 02/60.80.600 (tussen 08u00 - 16u45) of per e-mail naar info@base.be.

Groeten,
Abdel


”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Abdel | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
0 Kudos