annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Journalistenwedstrijd: Schrijf een artikel en maak kans op een waardebon van 250 euro!!!

Beantwoorden
Debby
Episch
Vragen: 88
Reacties: 602
Schuilt er een kleine journalist in jou? BASE lanceert een nieuwe wedstrijd, waarbij jij je dan als een vis in het water zal voelen! Het principe is simpel: je hebt één week om één of meerdere artikel(s) op de BASE Community pagina’s te posten. Degene die het beste artikel schrijft, zal een waardebon van €250 bemachtigen die hij/zij dan kan gebruiken in een BASE-shop.

Hoe speel je mee?

1) Indien je dit nog niet hebt gedaan, maak je eerst een profiel aan op de BASE Community (je kan je ook aanmelden met je Facebook account).

2) Kies een telecommunicatie-onderwerp dat dicht bij jouw persoonlijke ervaring ligt. Hieronder enkele thema’s die jou kunnen inspireren:

• Indien je een applicatie zou kunnen zijn, welke zou je kiezen en waarom?
  • Wat herinner je jezelf nog van jouw eerste gsm?
  • Indien jouw gsm echt zou leven, welk soort persoon zou deze dan zijn?
  • Elk ander denkbeeldig antwoord is welkom, laat jouw fantasie maar even gaan: jouw ‘mobiele’ levenswijze, de smartphonefuncties die jij verkiest, etc…

Illustreer jouw artikel met foto’s en video’s. Aarzel hier zeker niet over, dit maakt het immers meer sympathiek. Vergeet niet om jouw tips en extra's, die andere personen nog niet kennen, te delen! Inspireer je met thema’s die nog niet besproken werden.

3) Op het einde van de week, zal de commissie van moderatoren de beste artikels selecteren op basis van verschillende criteria: het algemene belang van het onderwerp, de persoonlijke betrokkenheid van de deelnemer bij het schrijven van het artikel, de kwaliteit van de schrijfstijl en de illustraties, etc… Uit de geselecteerde artikels, zal het beste artikel via een stemming gekozen worden door de BASE Community leden, dus door jullie! Jullie zullen een volledige week de tijd hebben om te stemmen.

In het kader van de wedstrijd, kunnen jullie de artikels tijdens de volgende periode posten: van 20/07/16 om 12:00u. tot 27/07/16 om 12:00u.

De stemmingsperiode start op 03/07/16 om 12:00u. en eindigt op 10/08 om 12:00u.

Alle wedstrijdvoorwaarden zijn beschikbaar op deze pagina.

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Debby | Ex-Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
REACTIES (4)
MaartenG
Leesfanaat
Vragen: 2
Reacties: 4
Van een 'goedkopere' Samsung Corby naar een 'duurdere' Samsung Galaxy s6

Zoals de meeste kinderen deed ook ik mijn Plechtige Communie toen ik in het zesde leerjaar zat. In vele families was het de traditie dat de communicant op deze dag zijn/haar eerste gsm kreeg. Dit was ook bij mij het geval. Zelf mocht ik op voorhand kiezen welke gsm ik wou nemen. Toen ik in de winkel kwam hoefde ik niet lang te zoeken. Ik zag direct welke gsm voor mij geschikt was ; namelijk de Samsung Corby. Dit mobiel zag er in mijn ogen heel modern uit. Hij had een touchscreen en een camera, twee zaken die er voor mij bij een gsm toen nog heel interessant uitzagen.

Op 16 mei 2010 was het dan zover: ik kreeg mijn eigen gsm.
Ja, ik was er enorm blij mee en kon er bijna niet vanaf blijven; ik was er als het ware 'vrij' verslaafd aan.

Na deze Samsung Corby heb ik verder ook nog een Samsung Galaxy Mini en een Acer Liquid Z630 gehad.

De functies en mogelijkheden op deze smartphones vond ik vrij goed, maar ik merkte dat deze altijd na ongeveer een jaar minder goed begonnen te functioneren. Ik vond dat dit vrij snel was, dus begon hiernaar een oorzaak te zoeken en kwam tot een (eigen) vaststelling. Mijn mobielen hadden altijd minder dan 200 euro gekost , dus ik dacht (denk) dat 'goedkopere' gsm's minder lang meegaan dan duurdere.

Dit is de hoofdrede waarom ik na mijn Acer Liquid Z630 ben overgestapt naar een opmerkelijk duurdere Samsung Galaxy s6.

Momenteel heb ik deze smartphone bijna een jaar.
Of deze 'duurdere' gsm langer zal meegaan dan de vorige 'goedkopere' gsm's kan ik nog niet zeggen, maar op dit moment ben ik nog zeer tevreden over mijn Samsung Galaxy s6. Smiley Erg vrolijk
Beantwoorden
Debby
Episch

Hey allemaal!

Voor zij die nog aarzelen om deel te nemen... Het is heel simpel Smiley Knipoog !

Wanneer je op de eerste pagina staat van de Community, kies je een rubriek. Bijvoorbeeld de rubriek 'Apps' of Toestellen'... Wanneer je de rubriek gekozen hebt waarin je je artikel wilt posten, duw je op de groene knop rechtsboven met 'Maak een nieuw topic aan'.

Zo heb je een volledig nieuwe pagina waarin je al je creativiteit kwijt kan! Vind de J.K. Rowling in jezelf en verbaas ons Smiley Knipoog .

Succes!!

Groetjes,
Debby

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Debby | Ex-Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
Debby
Episch
Hey iedereen!

Aan iedereen die deelgenomen heeft aan de wedstrijd... bedankt om deel te nemen! Echt leuk om jullie artikelen te lezen Smiley Vrolijk .

Woensdagmiddag 3 augustus, zullen de beste artikelen met jullie worden gedeeld. Vervolgens kunnen andere leden van de Community stemmen op het artikel dat zij het leukst vinden. Dit kan gedurende een week. De auteur met de meeste stemmen is de winnaar. Deze wordt bekend gemaakt op woensdag 10 augustus.

Het is dus nog even spannend Smiley Tong ! Aan iedereen die de wedstrijd gemist heeft en toch graag een artikel wenst te posten over wat hij of zij interessant vindt, niets houdt je tegen om ons alsnog te verblijden met jouw creativiteit!!

Groetjes,
Debby

Beantwoorden
0 Likes
Halvorson
Vrijwilliger
Vragen: 0
Reacties: 1

Thanks for the update and quick reply. I'll be sure to keep an eye on this thread. Looking for the same issue. Bumped into your thread. Thanks for creating it. Looking forward for solution.

Beantwoorden
0 Likes