annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Koop een Samsung S7 Edge limited edition en steun Think Pink!

Beantwoorden
Debby
Episch
Vragen: 88
Reacties: 602
Wist je dat oktober de maand is waarin er uitgebreide campagnes gevoerd worden om het bewustzijn te verhogen van het belang van kankeronderzoek en mammogrammen? Hoe sneller borstkanker wordt ontdekt, hoe beter de kans op een goed herstel!

Ter ere van deze gelegenheid brengt Samsung een limited edition uit in de kleur Pink Gold. Het gaat om een Samsung S7 Edge 32GB. Voor elk toestel dat wordt verkocht, schenkt Samsung 10 euro aan Think Pink!

Na je aankoop via de BASE-shop of BASE.be, kan je inschrijven via deze link en ontvang je een gratis polsband Activity Tracker! Prijs? 749 euro inclusief BTW.

Nuttige informatie:
Wanneer en waar kan ik dit aankopen?
De actie is geldig van 01/10/2016 t/m 31/12/2016 te verkrijgen via de BASE-shop of via BASE.be.

Is de smartphone goud of roze?
Geen van beiden! Het is een heel speciale kleur "roze-goud".

Welke type smartphone kies ik, Samsung S7 of S7 Edge?
Enkel de Samsung S7 Edge is verkrijgbaar in deze limited edition.

Hoeveel kost het?
Dit toestel kost 749 euro inclusief BTW mèt polsband Activity Tracker. Vergeet niet om je na de aankoop in te schrijven voor de polsband.

Kan ik in een termijn van 24 maanden betalen?
Ja, dat kan! Je kan hiervoor terecht in de BASE-shop. Betaal 29 euro in de shop en vervolgens 30 euro per maand gedurende 24 maanden.

Kan ik dit toestel aankopen met een promotie?
Nee, dit is niet mogelijk. De 150 euro korting geldt niet op dit toestel.

Een heel goede gelegenheid om de strijd tegen borstkanker te steunen terwijl je geniet van een unieke smartphone! Wat vind jij van deze actie?

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Debby | Ex-Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
REACTIE (1)
Bartell
Vrijwilliger
Vragen: 0
Reacties: 1

S7 edge microphone not working happened in 13 month of the phone. service centre is charging me 18000 to replace the screen. says the microphone is connected to the screen what a piece of **bleep**. 60000 down the drain will not advice getting the s8 it's a major piece of **bleep**.

Beantwoorden
0 Likes