annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Op vakantie in het buitenland? Geniet van onze Summer Deals!

Beantwoorden
Episch
Vragen: 88
Reacties: 602

Hallo DDM!

Je kan de Summer Deals activeren vanuit de Klantenzone. Dus wanneer je in het buitenland bent en toegang hebt tot internet, is dit met een paar klikken geregeld Smiley Knipoog

Wat betreft je wachtwoord. Dat is wel heel vreemd. Ik heb dit getest door je wachtwoord te veranderen. Daarna heb ik verschillende keren zonder problemen ingelogd op jouw profiel. Houd er rekening mee dat de logingegevens hoofdlettergevoelig zijn. Zorg er ook voor dat je geen spaties zet voor of achter de gebruikersnaam en wachtwoord. Omdat ik je wachtwoord veranderd heb, kan je dit best nog een keertje wijzigen Smiley Knipoog

Ivm de activatie. Ik heb nog geen feedback gekregen van het desbetreffende departement. Ik houd je op de hoogte!

Groetjes,
Debby

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Debby | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
0 Kudos
Leesfanaat
Vragen: 0
Reacties: 1
Ik heb gisteren eu promo voor 1gb data voor 5 euro geactiveerd. Nu ben ik in Kroatië en als ik roaming aanschakel en EU internet option aan heb, heb ik geen internet. Zonder "eu internet" option in iPhone heb ik wel mobiele internet maar ik ben niet zeker of ik dan van mijn geactiveerde promo profiteer of betaal per kb gebruikte data.
Beantwoorden
0 Kudos
Moderator
Vragen: 16
Reacties: 289

Hey Picolina,

Welkom op onze community!

In het buitenland moet je ervoor zorgen dat de instelling 'EU-internet' uitgeschakeld staat op je iPhone. De geactiveerde promo kan je sowieso gebruiken in gans Europa. Je betaalt enkel per Mb wanneer je Summer Deal opgebruikt is. Het is trouwens ook mogelijk om je Summer Deal met de My BASE app te volgen.

Mocht er iets niet duidelijk zijn, dan hoor ik het graag.

Zonnige groeten vanuit België!

Abdel

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Abdel | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
0 Kudos
Highlighted
Leesfanaat
Hallo,

Summerdeal 300min bellen in het buitenland voor 5€...
Dekt dit zowel de roamingkosten voor uitgaande als voor inkomende gesprekken, of enkel voor uitgaande gesprekken?
Grts, Kurt
Beantwoorden
0 Kudos
Episch

Hey Kurt!

De 300 minuten van de Summer Deal zijn zowel geldig voor uitgaande als inkomende gesprekken.
Dus... bellen maar!! :$

Groetjes,
Debby

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Debby | Moderator

Beantwoorden
0 Kudos
Leesfanaat
Vragen: 1
Reacties: 2
beste ,

kan je met die summer deal in Europa ook bellen naar nummers van proximus of mobistar
Beantwoorden
0 Kudos
Episch

Hallo Aicha,

Ja hoor! Je kan met de belminuten van de Summer Deal naar eender welk Europees (mobiel en vast) netwerk bellen.

De Summer Deals kunnen gebruikt worden in de volgende Europese landen:
Bulgarije, Cyprus (behalve Turkse deel en neutrale VN-zone), Denemarken, Duitsland, Finland, Frankrijk (incl. Frans Guyana, Guadeloupe, Réunion, Martinique), Griekenland, Hongarije, IJsland, Ierland, Italië, Jersey, Kroatië, Liechtenstein, Luxemburg, Malta, Monaco, Nederland, Noorwegen, Oostenrijk, Polen, Portugal (incl. Azoren & Madeira), Roemenië, San Marino, Slovenië, Slowakije, Spanje, Tsjechië, Vaticaan, Verenigd Koninkrijk (incl. Gibraltar), Zweden en Zwitserland.

Goede reis!! Smiley Erg vrolijk

Groetjes,
Debby

Beantwoorden
0 Kudos
Leesfanaat
Vragen: 1
Reacties: 2
[quote=aicha][quote=Debby][quote=aicha]beste ,

kan je met die summer deal in Europa ook bellen naar nummers van proximus of mobistar

Hallo Aicha,

Ja hoor! Je kan met de belminuten van de Summer Deal naar eender welk Europees (mobiel en vast) netwerk bellen.
thanks voor het antwoord
De Summer Deals kunnen gebruikt worden in de volgende Europese landen:
Bulgarije, Cyprus (behalve Turkse deel en neutrale VN-zone), Denemarken, Duitsland, Finland, Frankrijk (incl. Frans Guyana, Guadeloupe, Réunion, Martinique), Griekenland, Hongarije, IJsland, Ierland, Italië, Jersey, Kroatië, Liechtenstein, Luxemburg, Malta, Monaco, Nederland, Noorwegen, Oostenrijk, Polen, Portugal (incl. Azoren & Madeira), Roemenië, San Marino, Slovenië, Slowakije, Spanje, Tsjechië, Vaticaan, Verenigd Koninkrijk (incl. Gibraltar), Zweden en Zwitserland.

Goede reis!! :cool:

Groetjes,
Debby
Beantwoorden
0 Kudos
Leesfanaat
Ik heb vorige maand de Summer deal (data) geactiveerd.
Nu ben ik op vakantie in Griekenland en staat er toch extra roaming data bij de MyBase app (en geen data verbruik bij de Summer deal).

Hoe kan dit?
Beantwoorden
0 Kudos
Episch

Hey ivdws!

Goh, dat is inderdaad wel vreemd!

Ik wil dit graag voor je nakijken. Kan je je profiel vervolledigen op de Community zodat ik toegang heb tot je telefoonnummer? Enkel de moderatoren hebben toegang tot dit nummer.

Geef je me een seintje wanneer je het nodige hebt gedaan?

Bedankt alvast!

Groetjes,
Debby

Beantwoorden
0 Kudos