annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Op vakantie in het buitenland? Geniet van onze Summer Deals!

Beantwoorden
Episch
Vragen: 88
Reacties: 602

Hi Maarten!

Wat leuk om je hier ook weer te zien en fijn om te horen dat je zo blij bent met onze actie Smiley Knipoog !

Ben je momenteel op reis of staat er nog een trip op je te wachten... een goede reis gewenst met de Summer Deals!!! Geniet ervan Smiley Erg vrolijk

Groetjes,
Debby

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Debby | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
0 Kudos
Highlighted
Leesfanaat
Vragen: 2
Reacties: 4
Dag Debby,

Ik ben al op weekend in Frankrijk geweest en ga volgende week een hele week naar Frankrijk. Dus ik zal het goed kunnen gebruiken! (Om onder andere de wedstrijd te volgen! Smiley Knipoog )

Bedankt

Groetjes,

Maarten
Beantwoorden
Episch
Hi Maarten,

Ahhhh... inderdaad, je zal de data van de Summer Deal goed kunnen gebruiken ivm je deelname aan onze Journalistenwedstrijd!

Vanaf morgen 3 augustus is het zover. Dan kunnen alle leden stemmen op het artikel dat zij het beste vinden. Spannend Smiley Erg vrolijk !!

Alvast een hele fijne week in Frankrijk gewenst Maarten!

Groetjes,
Debby

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Debby | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
0 Kudos
Leesfanaat
Vragen: 2
Reacties: 11

Ik ben echt happy met deze promotie! Vlak voor mijn vakantie heb ik via de klantenzone de summerdeal voor internet geactiveerd. Paar keer klikken en HOP! naar Portugal vertrokken met de auto (yay 1800 km!). Tijdens de reis gebruikte ik Waze (super app btw) en stuurde ik regelmatig updates naar mijn broers tijdens de pitstops. Enkel jammer dat er amper 3G was bij de snelweg in Spanje...

Dan ook nog geluk gehad dat mijn factuur opnieuw begon toen ik in het buitenland was, dus ik heb 2GB op 3 weken tijd kunnen gebruiken!
Soms waren we met 3 toestellen tegelijk verbonden op mijn 3G (iPhone als hotspot) en alles ging prima.
Uiteraard hebben we ook pokémon gezocht toen pokémon go gelaunched werd... Smiley Erg vrolijk

Helaas wel een beetje over de bundel gegaan tijdens de eerste week, maar als je met 3 man op dezelfde verbinding zit te facebooken, kan dat wel eens gebeuren...

In ieder geval vind ik het echt een leuke promotie, en ik hoop dat dit volgend jaar terugkomt!

Beantwoorden
Episch

Hi iCharlie!

Zo te horen heb jij wel een super vakantie gehad!!

Echt fijn dat je je ervaring met ons hebt gedeeld en dat je zo genoten hebt van de Summer Deal Smiley Knipoog

Pokémon gezocht... ook gevangen Smiley Knipoog ?

Groetjes,
Debby

Beantwoorden
Leesfanaat
Vragen: 0
Reacties: 1
Ik heb 3 dagen geleden een sms gestuurd om mijn 1gb data te activeren en heb enkel een sma gehad om te zeggen dat mijn aanvraag aangekomen was en dat ik opnieuw bericht zou krijgen als deze verwerkt was. Nooit een tweede sms gehad, en ondertussen zit ik in het frankrijk. Op mijn base account staat de promo wel bij mijn gegevens, maar wel met de melding dat deze mogelijk nog niet geactiveerd is. Wat nu?
Beantwoorden
0 Kudos
Gegradueerd
Vragen: 5
Reacties: 22

Hoi Srephhhhhhh

Heb je ondertussen de bevestiging ontvangen?

De optie is reeds actief sinds 07/09/2016 en ik zie op jouw lopende factuur dat je er ondertussen al van gebruik gemaakt hebt.

Tip: lees meer info over onze automatische meldingsdiensten, die jou helpen om jouw budget onder controle te houden.

Geniet van jouw vakantie en van de voordelen van deze Summer Deal optie!

Groetjes

Nele
Just keep your mind open and suck in the experience
Beantwoorden
0 Kudos