BASE Community
Stel je vraag en help anderen
Stel je vraag en help anderen
Hi Maarten!
Wat leuk om je hier ook weer te zien en fijn om te horen dat je zo blij bent met onze actie !
Ben je momenteel op reis of staat er nog een trip op je te wachten... een goede reis gewenst met de Summer Deals!!! Geniet ervan
Groetjes,
Debby
Debby | Moderator
Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .
Debby | Moderator
Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .
Ik ben echt happy met deze promotie! Vlak voor mijn vakantie heb ik via de klantenzone de summerdeal voor internet geactiveerd. Paar keer klikken en HOP! naar Portugal vertrokken met de auto (yay 1800 km!). Tijdens de reis gebruikte ik Waze (super app btw) en stuurde ik regelmatig updates naar mijn broers tijdens de pitstops. Enkel jammer dat er amper 3G was bij de snelweg in Spanje...
Dan ook nog geluk gehad dat mijn factuur opnieuw begon toen ik in het buitenland was, dus ik heb 2GB op 3 weken tijd kunnen gebruiken!
Soms waren we met 3 toestellen tegelijk verbonden op mijn 3G (iPhone als hotspot) en alles ging prima.
Uiteraard hebben we ook pokémon gezocht toen pokémon go gelaunched werd...
Helaas wel een beetje over de bundel gegaan tijdens de eerste week, maar als je met 3 man op dezelfde verbinding zit te facebooken, kan dat wel eens gebeuren...
In ieder geval vind ik het echt een leuke promotie, en ik hoop dat dit volgend jaar terugkomt!
Hi iCharlie!
Zo te horen heb jij wel een super vakantie gehad!!
Echt fijn dat je je ervaring met ons hebt gedeeld en dat je zo genoten hebt van de Summer Deal
Pokémon gezocht... ook gevangen ?
Groetjes,
Debby
Debby | Moderator
Hoi Srephhhhhhh
Heb je ondertussen de bevestiging ontvangen?
De optie is reeds actief sinds 07/09/2016 en ik zie op jouw lopende factuur dat je er ondertussen al van gebruik gemaakt hebt.
Tip: lees meer info over onze automatische meldingsdiensten, die jou helpen om jouw budget onder controle te houden.
Geniet van jouw vakantie en van de voordelen van deze Summer Deal optie!
Groetjes