annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Reserveer de nieuwe Samsung Galaxy Note 7 en krijg een korting tot €300!

Beantwoorden
Professor
Vragen: 16
Reacties: 286

Wanneer je je telefoon constant gebruikt en naadloos switcht tussen werk en ontspanning, dan heb je een telefoon nodig die groot genoeg is om dit allemaal aan te kunnen. Daarom heeft Samsung de Galaxy Note 7 ontwikkeld, die net zo groot denkt als jij. Zodat jij op je eigen manier het beste uit het leven kunt halen.

Enkele kenmerken:

- Android 6.0.1
- 5,7" Curved Super Amoled scherm
- 12 MP camera achteraan, 5 MP vooraan
- 2,3-1,6 Ghz octa-core CPU
- 64 GB + Micro SD slot
- 4G

Klanten die een oude Samsung Galaxy Note 2, 3, 4, 5 of Samsung Galaxy S4, S5, S6 inruilen en een BASE Smart 30 of 45 activeren krijgen een korting krijgen tot €300.

Heb je geen toestel om in te ruilen? Geen nood! Je krijgt een korting van €150 wanneer je het toestel combineert met een BASE Smart 30 of Smart 45 abonnement.

Twijfel niet langer! Bezoek een BASE shop in je buurt of bestel dit geweldige toestel via onze website!

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Abdel | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
0 Likes
REACTIES (2)
Leesfanaat
Vragen: 1
Reacties: 26
Door de problemen met de batterij van de note 7 en de terug roepactie van Samsung, wanneer krijgen wij onze note 7? Heb zondag al naar base gemaild maar nog altijd geen antwoord gekregen. Miss dat ik hier sneller antwoord krijg op mijn vraag
Beantwoorden
0 Likes
Leesfanaat
Vragen: 61
Reacties: 51

Hey rabotgangster,

Ik heb jouw vraag al in een ander topic beantwoord.
Kijk eens hier :$ .

Groetjes!

What's new?
Beantwoorden
0 Likes