annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Airdroid: beheer je Android via je tablet, PC of Mac

Beantwoorden
Episch
Vragen: 88
Reacties: 602
We willen graag deze super applicatie met jullie delen!

Met Airdroid beheer je draadloos je Android-telefoon via je tablet, PC of Mac. Het enige wat je nodig hebt is een wifi-verbinding. Je hoeft dus niets te installeren op je computer. De connectie tussen je smartphone en je PC is gemaakt via het IP-adres in enkele seconden. Hoe handig is dat?!

Kijk snel wat je er allemaal mee kan:

• Bestanden van je smartphone bekijken en bewerken via je tablet of computer.
  • Oproepen ontvangen en beantwoorden via de luidsprekers en microfoon van je computer.
  • Sms'en versturen door middel van het toetsenbord.
  • Meldingen die je op je smartphone ontvangt, ontvang je op je computer.
  • Toegang tot alle smartphone-functies!
  • Kijken door de camera van je smartphone via je computer.
  • Bestanden van je computer naar je smartphone copiëren.
  • En nog veel meer...

Probeer het snel zelf uit en laat ons weten wat je ervan vindt!

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Debby | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
REACTIES (2)
Leesfanaat
Vragen: 4
Reacties: 30
Een jaar of 2 geleden heb ik eens Airdroid geprobeerd om, inderdaad, sneller berichten te versturen. Is een zeer handige app! Zeker als je voor je computer zit, kan je zo gemakkelijk alles volgen wat er op je smartphone afspeelt. Smiley Vrolijk
Beantwoorden
Moderator
Vragen: 16
Reacties: 286
[quote=blrger]Een jaar of 2 geleden heb ik eens Airdroid geprobeerd om, inderdaad, sneller berichten te versturen. Is een zeer handige app! Zeker als je voor je computer zit, kan je zo gemakkelijk alles volgen wat er op je smartphone afspeelt. Smiley Vrolijk

Wist niet eens dat zo'n app bestond Smiley Vrolijk Ga ik vanavond uitproberen!

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Abdel | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
0 Kudos