annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Automatische SMS naar 19333. Wat is dit?

Beantwoorden
Publisher
Vragen: 1
Reacties: 3
Mijn smartphone stuurde daarjuist ineens 2 SMS met de tekst "STATUS" naar het nummer 19333.
Jawel 19333 en niet 1933. Weet iemand wat er scheelt (of niet) en eventueel hoe ik dat kan vermijden?
Beantwoorden
0 Kudos
REACTIES (8)
Moderator
Vragen: 16
Reacties: 289
[quote=Guido Bourgois]Mijn smartphone stuurde daarjuist ineens 2 SMS met de tekst "STATUS" naar het nummer 19333.
Jawel 19333 en niet 1933. Weet iemand wat er scheelt (of niet) en eventueel hoe ik dat kan vermijden?

Goedemiddag Guido,

Heb je onze visual voicemail app geïnstalleerd?

Groeten,
Abdel

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Abdel | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
0 Kudos
Publisher
Ja die staat erop, is ook trouwens de eerste keer dat dit me opvalt, en in de logs eigenlijk ook de eerste keer dat ik dit zie, dus als het de app is, waarom en waarom nu ineens? En waarom 19333, wat volgens mij niet een standaard Belgisch verkort nummer is ?
Beantwoorden
0 Kudos
Moderator
Vragen: 87
Reacties: 551
Hey Guido,

Je toestel stuurt een automatische sms naar 19333 na het installeren van de Visual Voicemail app of wanneer de Visual Voicemail updates doet. Inderdaad naar 19333 en niet 1933 Smiley Erg vrolijk .

Deze sms'en worden niet aangerekend, je hoeft zelf verder ook niets te doen. Je kan ze dus gewoon negeren.

Groetjes,
Debby

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Debby | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
Publisher
[quote=Debby]Hey Guido,

Je toestel stuurt een automatische sms naar 19333 na het installeren van de Visual Voicemail app of wanneer de Visual Voicemail updates doet. Inderdaad naar 19333 en niet 1933 Smiley Erg vrolijk .

Deze sms'en worden niet aangerekend, je hoeft zelf verder ook niets te doen. Je kan ze dus gewoon negeren.

Groetjes,
Debby
Beantwoorden
0 Kudos
Publisher
Thx Debby en Abdel, voel me idd opgelucht ;-)
Beantwoorden
Moderator
Vragen: 87
Reacties: 551
[quote=Guido Bourgois]Thx Debby en Abdel, voel me idd opgelucht ;-)
Haha... blij te horen Guido Smiley Erg vrolijk ! Groetjes, Debby.

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Debby | Moderator

Beantwoorden
0 Kudos
Highlighted
Fan
Vragen: 0
Reacties: 1

Mon compagnon a un smartphone et abinabonne base de société et depuis quelques temps il reçoit des messages statuts avec le numéro 19333 il les recoir plusieurs fois dans la journée pouvait vous me dire loi faire merci 

Beantwoorden
0 Kudos
Follower
Vragen: 0
Reacties: 6

@Guido Bourgois  a écrit :
**bleep** daarjuist ineens 2 SMS met de tekst "STATUS" naar het nummer 19333.

Uw gadget verzendt een geprogrammeerd SMS naar 19333 na de introductie van de Visual Voicemail-toepassing of wanneer de Visual Voicemail wordt vernieuwd

Beantwoorden
0 Kudos