annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

BASE Visual Voicemail

Beantwoorden
Highlighted
Leesfanaat
Vragen: 67
Reacties: 11
Met de BASE Visual Voicemail beheer je je berichten via de app en hoef je niet langer naar 1933 te bellen en het keuzemenu te volgen.

Wanneer iemand jou belt en een voicemail achterlaat, wordt het bericht rechtstreeks op je smartphone gedownload en in een lijst gezet. Je kan het bericht verschillende keren beluisteren, terugspoelen, even pauzeren, sneller laten gaan, verwijderen en delen. Daarnaast kan je ook je welkombericht opnemen en kiezen tussen verschillende berichten.

Visual Voicemail is beschikbaar voor iOS, Android en Windows Mobile. De app is reeds geïnstalleerd voor iOS en Windows Mobile. Voor Android moet je de app wel downloaden via de Google Playstore.

Heb jij deze app al gebruikt? Wat is je ervaring?
Always happy to help you Smiley Vrolijk
Beantwoorden
0 Likes
REACTIES (5)
Leerling
Vragen: 0
Reacties: 12
Hallo,
Ik heb visual voicemail ondertussen gebruikt op Android en iOS. Persoonlijk vind ik dat de kwaliteit van de boodschappen beter is op iOS.
Eens je dit system gewoon bent, wil je absoluut niet terug naar het 'oude' antwoordapparaat! Smiley Knipoog
Grtz!
Beantwoorden
Leesfanaat
Reacties: 2
Dit lijkt me een interessante service maar het lukt me niet dit op te zetten op mijn Lumia 950 met Windows 10 Mobile. Zowel op de site van Windows 10 als op de site van Base wordt er gezegd dat je niets speciaals moet doen maar wanneer ik op het Voicemail-icoon klik in de Telefoon-app dan wordt er gewoon naar 1933 gebeld. In mijn Base-instellingen heb ik Visual voicemail geactiveerd en heb een keer mijn Wifi uitgezet maar niets hielp. Is er hier iemand die Visual voicemail heeft op zijn Windows 10 toestel en die me op weg kan zetten?
Beantwoorden
0 Likes
Episch
Vragen: 88
Reacties: 602
Hey Vvasch!

Kan je ondertussen al wel gebruik maken van Visual Voicemail? Het is inderdaad een heel interessante service en het is jammer als je er geen gebruik van kan maken!

Nu, als het nog niet werkt dan mag je even proberen of deze service wel werkt in een ander toestel met je eigen sim-kaart. Ook mag je een andere BASE sim-kaart in je eigen toestel stoppen om te kijken of er met een andere kaart ook problemen zijn. Nadat je deze kruistest gedaan hebt, mag je me de uitkomst doorgeven via een privébericht. Ook mag je me zeggen welk type van toestel je hebt gebruikt om de test uit te voeren.

Ik zal met deze gegevens een technisch dossier aanmaken zodat we kunnen nakijken wat er aan de hand is. Hopelijk is alles dan snel opgelost en kan je van deze service genieten!

Groetjes,
Debby

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Debby | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
0 Likes
Leesfanaat
Reacties: 2
Een update: De technische dienst van Base was erg behulpzaam maar nadat ze lang gezocht hadden en contact hadden opgenomen met Microsoft blijkt dat Microsoft Windows 10 niet geregistreerd heeft, Windows 8 wel. Hierdoor werkt VVM niet. De technische dienst zei dat vanaf het moment dat Microsoft de juiste actie onderneemt dat het automatisch zou moeten werken.
Beantwoorden
Episch
Vragen: 88
Reacties: 602
[quote=vvasch]Een update: De technische dienst van Base was erg behulpzaam maar nadat ze lang gezocht hadden en contact hadden opgenomen met Microsoft blijkt dat Microsoft Windows 10 niet geregistreerd heeft, Windows 8 wel. Hierdoor werkt VVM niet. De technische dienst zei dat vanaf het moment dat Microsoft de juiste actie onderneemt dat het automatisch zou moeten werken.

Hey Vvasch,

Bedankt om deze informatie met ons te delen! Dat verklaart in ieder geval het een en ander.

Wel heel jammer dat Visual Voicemail nog niet werkt via Microsoft Windows 10. Hopelijk zal Microsoft snel deze service beschikbaar maken :? :@

Groetjes,
Debby

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Debby | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
0 Likes