annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Behoud ik mijn afspeellijsten van Spotify Premium wanneer ik dit opzeg bij BASE?

Beantwoorden
Highlighted
Leesfanaat
Vragen: 1
Reacties: 0
Via mijn check 25 postpaid abonnement heb ik ook Premium Spotify. Ik wens echter over te gaan naar WIGO 10 (Telenet) voor heel mijn gezin. Daarvoor moet ik mijn abonnementen opzeggen. Maar hoe zit dat dan met mijn Premium Spotify? Ik zou deze graag behouden, inclusief mijn afspeellijsten e.d. . Wat moet ik hiervoor doen?
Koen
Beantwoorden
0 Kudos
REACTIE (1)
Episch
Vragen: 88
Reacties: 602
Hey Koen,

Jammer om te horen dat je BASE gaat verlaten Gefrustreerde smiley .

Wanneer Spotify Premium bij BASE wordt opgezegd, kan je het nog tot ongeveer 30 dagen na de deactivatie gebruiken. Plots zal je merken dat er reclame hoorbaar is tussen de nummers. Op dat moment kan je terug een upgrade doen naar Spotify Premium.

Indien Telenet deze optie aanbiedt, kan je Spotify via Telenet upgraden. Zo niet, kan je dit via www.spotify.com regelen. Belangrijk is dat je de login gegevens van je bestaande account gebruikt. Zo zal je je afspleellijsten nooit kwijtraken Smiley Knipoog .

Groetjes,
Debby

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Debby | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
0 Kudos