annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Dating apps van 2016

Beantwoorden
Leesfanaat
Vragen: 67
Reacties: 11
Daten is niet eenvoudig, daarom willen we jullie wat helpen. Hieronder stel ik de drie dating apps van 2016 voor:

- Zoosk

Volgens singles is dit momenteel de beste app. Terwijl je de app gebruikt, leert deze jou kennen. De app gaat ook na of jij wel degelijk de persoon bent die op de foto staat.

- Badoo

Deze app laat zien of je elkaar al hebt ontmoet en stelt je nieuwe matches voor. Je kan zien wie er in de buurt is, een babbeltje slaan en de rest is geschiedenis.

- Lovoo

Dit is een nieuwe chat applicatie waarmee je kan zien wie in jouw buurt is. Als je een mogelijke match vindt, kan je meteen beginnen chatten. Je kan deze app ook koppelen aan HealthKit en de Health app. Zo kan je dan via de Apple Watch jouw hartslag doorsturen. Als dat geen liefde is!

Gebruiken jullie nog andere apps om de ware liefde te vinden?

Always happy to help you Smiley Vrolijk
Beantwoorden
REACTIES (10)
Leesfanaat
Vragen: 0
Reacties: 4
Gevonden opdracht 3 :-)
kristel jacobs
Beantwoorden
Leesfanaat
Vragen: 4
Reacties: 30
Ooit wel eens Tinder geïnstalleerd... Maar na een tijdje terug verwijderd. Had er meer van verwacht.
Het spijtige van (vele) datingapps is dat je voor belangrijke functies moet betalen... Gemiste kans!
Beantwoorden
Leesfanaat
Reacties: 2
Ik kan die verdomde clue niet vinden. Need help.
Beantwoorden
Leesfanaat
Reacties: 3
ik ook ni
Beantwoorden
Leesfanaat
Reacties: 4
Ik heb de clue maar zit vast in opdracht 4 weet het antw maar als ik dan dat woord ingeef dan kom ik niet uit op opdracht 5 of dat staat daar nergens in dat artikel en ik zie geen ander mogelijkheid (mijn schoonzus zegt ook het dat antwoord is) Wat doe ik dan verkeerd
kristel jacobs
Beantwoorden
0 Likes
Leesfanaat
ik heb alles gevonden
Beantwoorden
Leesfanaat
Vragen: 1
Reacties: 23
Ik heb het gevonden! Zo onzichtbaar! :-)
Beantwoorden
0 Likes
Highlighted
Leesfanaat
Vragen: 1
Reacties: 23
Hey mama3boys
Heeeel goed kijken, dan vind je het wel. Zo is het toch bij mij gelukt. :-)
Groetjes
Finn0405
Beantwoorden
0 Likes
Leesfanaat
Ik zit op Tinder en heb al een paar vrienden kunnen maken, maar er zitten ook veel onserieuze mensen op
Beantwoorden
0 Likes