annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Geen mobiel internet bij Pokémon ?

Beantwoorden
Highlighted
Leesfanaat
Vragen: 1
Reacties: 1
Ik heb net een Samsung Galaxy J5 gekocht en het lukt mij wel om mobiel internet te activeren (browser en FB geen probleem), maar bij Pokémon GO krijg ik "no internet connectivity". Met WIFI geen probleem, het is enkel via data dat het dus niet lukt.
Wat doe ik verkeerd of zie ik over het hoofd ?
Beantwoorden
0 Likes
REACTIES (2)
Episch
Vragen: 88
Reacties: 602
Hey Cajou,

Dat is inderdaad wel heel erg vreemd! En ook wel heel lastig voor jou... Pokémon Go vereist toch wel dat je buiten de deur moet kunnen gaan met mobiel internet Gefrustreerde smiley .

Fijn dat je je telefoonnummer achtergelaten hebt in je profiel van de Community. Zo heb ik alvast kunnen checken of bij ons alles wel goed ingesteld staat. Alle services zijn correct geactiveerd.

In eerste instantie wil ik je vragen om de APN-instellingen te controleren. Weet je niet hoe dit moet? Dan heb ik een hele handige video voor je die je exact laat zien hoe je in je Android-toestel de APN-intellingen kan configureren.

Bekijk hier de video.

Laat je me weten of dit geholpen heeft?

Groetjes,
Debby

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Debby | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
0 Likes
Leesfanaat
Vragen: 2
Reacties: 11
Kijkt es bij uw mobiele data instellingen of de data wel actief is voor Pokémon? Of werkt dat zo niet bij Android? (ken niks van Android, kheb een iphone...)
Beantwoorden