annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

IMDb; alles over cinema en sterren

Beantwoorden
Episch
Vragen: 88
Reacties: 602
Hoe vaak gebeurt het wel niet? Je kijkt een film en plots zie je die éne acteur die jou zo bekend voorkomt en dan begint het geheugenspel; hoe heet die persoon ook alweer? In welke film speelde hij? Zag hij er vroeger niet anders uit? Pijnig je hersenen niet langer dankzij IMDb!

IMDb is zowat dé encyclopedie en nieuwspagina voor iedere filmfanaat.
Op de homepagina heb je meteen een overzicht van alle nieuwtjes in sterrenland, van de Oscars tot verjaardagen en nog veel meer.

Je kunt snel informatie vinden via de zoekfunctie, of wanneer je zin hebt om lekker rond te neuzen, kun je kiezen uit verschillende categorieën.

Ook kun je een account aanmaken waarmee je je favoriete artikels kunt bewaren en een selectie maakt van films die je nog zou willen zien.

En jij, hoe gebruik jij IMDb?

----------------------------------------------------
Update, dankzij iRo212:
IMDb is ook beschikbaar als app. Je vindt hem in de App Store en Google Play Store.

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Debby | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
0 Likes
REACTIES (2)
Leerling
Vragen: 0
Reacties: 12
Ook het vermelden waard: IMDB is ook beschikbaar als app!! Dat is de manier waarop ik IMDB meerdere keren per week gebruik...
Beantwoorden
0 Likes
Leesfanaat
Vragen: 61
Reacties: 51
[quote=iro212]Ook het vermelden waard: IMDB is ook beschikbaar als app!! Dat is de manier waarop ik IMDB meerdere keren per week gebruik...

Hi iRo212,

bedankt voor je feedback! Ik heb jouw informatie toegevoegd aan het artikel Smiley Erg vrolijk!.

Groetjes.
What's new?
Beantwoorden
0 Likes