annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Ik heb een goed idee voor een nieuwe app. Wat nu?

Beantwoorden
Highlighted
Leesfanaat
Vragen: 1
Reacties: 7
Ik kwam op dit forum terecht en het lijkt me de geschikte plaats om dit te vragen.

Een vriend en ikzelf hebben onlangs op een tamelijk goed idee gekomen voor een nieuwe app.
Na wat research stelden we vast dat dit idee nog niet uitgewerkt was.
Aangezien we overtuigd zijn dat deze app wel potentieel zou hebben (indien dit goed wordt uitgewerkt) wilden we hier iets mee doen.

Het enige probleem is dat wij niks van programmeren vanaf kennen en dus weten wij niet goed waar wij met ons idee terecht kunnen.
Kan iemand ons wegwijzen?

Gr,
Sypreo
Beantwoorden
REACTIES (2)
Leesfanaat
Vragen: 73
Reacties: 13
Hey Sypreo

Heeft jouw app iets met BASE te maken of is het een app dat je in samenwerking met BASE wilt ontwikkelen? Als je gewoon iemand zoekt om jou en jouw vriend te helpen bij het ontwikkelen, hoop ik dat er nog mensen zijn die jouw bericht lezen en misschien staat er wel iemand te springen om jullie te helpen!

Groetjes
Who's that girl? It's Thalia!
Beantwoorden
0 Likes
Leesfanaat
Vragen: 1
Reacties: 7
[quote=Thalia]Hey Sypreo

Heeft jouw app iets met BASE te maken of is het een app dat je in samenwerking met BASE wilt ontwikkelen? Als je gewoon iemand zoekt om jou en jouw vriend te helpen bij het ontwikkelen, hoop ik dat er nog mensen zijn die jouw bericht lezen en misschien staat er wel iemand te springen om jullie te helpen!

Groetjes

Hey Thalia!

Het idee achter de app heeft opzich niets met BASE te maken. Dus ik denk niet dat BASE Company met mij in zee zou gaan om deze app te realizeren. Maar misschien vind ik langs deze weg inderdaad wel iemand die dat wel zou zien zitten.

Thanks!
Sypreo
Beantwoorden
0 Likes