annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Internationale vrouwendag: apps voor dames!

Beantwoorden
Highlighted
Sailor
Vragen: 67
Reacties: 11
Dames, deze dag is van ons!

Omdat het vandaag internationale vrouwendag is, heb ik enkele apps opgezocht speciaal voor vrouwen. Ik hoop dat jullie ze interessant zullen vinden Smiley Erg vrolijk

- My Little App

Hiermee blijf je op de hoogte van de nieuwste trends in de mode, recepten, decoratie en make up. Je kan er tutorials volgen en uitnodigingen ontvangen voor privé-verkopen en promoties.

- Perfect365

Dit is een app waarmee je kan testen welke make up geschikt is voor jou. Je kan onder meer gebruik maken van foundation, lipstick en mascara, maar ook de kleur van jouw ogen veranderen en jouw tanden bleker maken. Deze app heeft geen reclame.

- Issuu

Lees gratis miljoenen tijdschriften van over de hele wereld op jouw smartphone: mode, design, familie, koken. Met Issuu hoef je geen oude tijdschriften meer te lezen in de wachtzaal!

Voor de heren heb ik nog deze tip: er bestaan verschillende apps om bloemen te bestellen. Je ontvangt dan ook een herinnering voor elke belangrijke datum (huwelijksverjaardag, internationale vrouwendag, enz). Je hebt geen excuus meer om aan te komen met lege handen!

Dames, jullie kunnen hieronder tips over apps delen. Er bestaan er immers veel meer. Geniet van jullie internationale vrouwendag!
Always happy to help you Smiley Vrolijk
Beantwoorden
0 Kudos