annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Spotify Premium

Beantwoorden
Leesfanaat
Vragen: 73
Reacties: 13
Neem jouw favoriete muziek overal mee naartoe met BASE en Spotify Premium.

Wat kan je doen met Spotify Premium? Alles wat je met de gratis versie ook kan: muziek afspelen en afspeellijst creëren. Oké, maar wat heeft Premium dan meer? Eerst en vooral heb je geen vervelende reclame meer. Verder kan je oneindig liedjes overslaan én je kan offline beluisteren waardoor je jouw mobiele data niet hoeft te gebruiken.

Hoeveel kost het? Het eerste jaar betaal je bij BASE slechts €7/maand. Daarna is het €9,99/maand.

Overtuigd? Sms SpotifyS naar 1908. Binnen de vier uur ontvang je een activatiecode die je moet activeren via www.base.be/spotify.

Het enige wat je nu nog moet doen? Gewoon genieten van de leukste muziekstreamingsdienst!
Who's that girl? It's Thalia!
Beantwoorden
0 Kudos
REACTIES (9)
Leesfanaat
Vragen: 0
Reacties: 1
Kan je via Base ook een abonnement nemen op Spotify Family? Heb je dan ook gedurende 12 maanden een korting?
Beantwoorden
0 Kudos
Episch
Vragen: 88
Reacties: 602
Beste Johan,

We bieden enkel Spotify Premium aan. Maar wie weet. Wat er niet is, kan misschien nog komen... Smiley Knipoog

Groetjes,
Debby

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Debby | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
0 Kudos
Highlighted
Leesfanaat
Vragen: 4
Reacties: 30
[quote=johandhaen]Kan je via Base ook een abonnement nemen op Spotify Family? Heb je dan ook gedurende 12 maanden een korting?
Spotify Family?! Heb ik iets gemist terwijl ik jaren lang gebruiker ben van Spotify? :cool:
Beantwoorden
Leesfanaat
Vragen: 0
Reacties: 2
[quote=Debby]Beste Johan,

We bieden enkel Spotify Premium aan. Maar wie weet. Wat er niet is, kan misschien nog komen... Smiley Knipoog

Groetjes,
Debby

Ik ben onlangs van Base naar Telenet overgestapt, waardoor ik ook mijn Spotify Premium via Base kwijtraakte (jammer genoeg). Nu nam mijn vrouw een Spotify Family account, maar ik kon me daar niet bij toevoegen omdat ik nog steeds Premium had. Duurt dat enkele dagen voor het geregistreerd wordt door Spotify dat ik weg ben bij Base?
Beantwoorden
0 Kudos
ibi
Specialist
Vragen: 6
Reacties: 123
Hallo Luca,

Heb je Spotify bij ons ook stopgezet? Het nummer overzetten naar een andere provider is niet voldoende om je Spotify volledig te deactiveren.
Als je dit niet zeker weet, kan je best eens contact opnemen met onze klantendienst via 0486 19 1999 of stuur ons een berichtje via Facebook of Twitter. We kijken het graag even voor je na.
Eenmaal Spotify bij ons is stopgezet, kan je bij Spotify zelf je account weer activeren.

Groetjes,
Ibi
Ibi | Oud-moderator
Beantwoorden
0 Kudos
Leesfanaat
Vragen: 0
Reacties: 2
[quote=ibi]Hallo Luca,

Heb je Spotify bij ons ook stopgezet? Het nummer overzetten naar een andere provider is niet voldoende om je Spotify volledig te deactiveren.
Als je dit niet zeker weet, kan je best eens contact opnemen met onze klantendienst via 0486 19 1999 of stuur ons een berichtje via Facebook of Twitter. We kijken het graag even voor je na.
Eenmaal Spotify bij ons is stopgezet, kan je bij Spotify zelf je account weer activeren.

Groetjes,
Ibi

Dank je, Ibi.

Ik belde naar de klantendienst, die me zei dat alle diensten, inclusief Spotify "allang" zijn stopgezet. Dat blijkt in de praktijk echter niet waar te zijn. Wat kan ik verder doen?
Beantwoorden
0 Kudos
ibi
Specialist
Vragen: 6
Reacties: 123
Dan gaan we dat best even verder onderzoeken Smiley Knipoog. Ik zal je privé contacteren, dergelijke informatie kan toch wat privacy gevoelig zijn...
Tot zo!
Ibi | Oud-moderator
Beantwoorden
0 Kudos
Leesfanaat
Vragen: 1
Reacties: 1
Ik heb via SMS een Spotify Premium account aangevraagd. Enkele seconden later ontving ik reeds een bevestigings-sms. Deze SMS bevat geen code. Hoe kan ik nu mijn (bestaande) Spotify account upgraden?

Thanks, Sacha
Beantwoorden
0 Kudos
Episch
Vragen: 88
Reacties: 602
Hey SashaS,

Heb je ooit al een Spotify account gehad bij Spotify zelf? Dan kan het zijn dat er geen nieuwe code getriggerd wordt bij Spotify.
Maak je maar geen zorgen hoor! Ik heb de verantwoordelijke afdeling gecontacteerd. Zij zullen via sms een code versturen Smiley Knipoog .

Groetjes,
Debby

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Debby | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
0 Kudos