annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Waze

Beantwoorden
Highlighted
Leesfanaat
Vragen: 67
Reacties: 11
Dé bekendste en bovendien gratis app die jou vlot door het verkeer leidt, dat is Waze. Maar Waze is meer dan enkel een gps.

Dankzij Waze ben je niet altijd en overal mobiel, maar ook sociaal. Het is een echte community, want dankzij de bijdragen van de andere Waze-gebruikers weet je al het fileleed perfect te vermijden. Op basis van de info die de app van haar gebruikers ontvangt, berekent Waze een nieuwe route voor jou.

Wat nog? Je kan Waze verbinden met Facebook en zo zie je perfect waar jouw vrienden zich bevinden. Toeteren maar!

Het enige nadeel aan deze onwaarschijnlijk verbluffende app? Het vreet batterij. Dus zorg zeker voor een auto-oplader zodat je nooit zonder batterij valt.

Heb jij nog tips om Waze te gebruiken? Of heb jij soms een leukere gps-app gevonden? Laat het me zeker weten!
Always happy to help you Smiley Vrolijk
Beantwoorden
REACTIES (8)
Leerling
Vragen: 0
Reacties: 12
Ik gebruik Waze ook al jaren... Zeer tevreden van!!
Sinds de laatste update van de app op iOS valt het batterijverbruik enorm mee.
Wat betreft data: geen zorgen over maken. De app verbruikt zeer weinig data, dus zeker geen schrik hebben van een bill shock!! Smiley Knipoog
Beantwoorden
Leesfanaat
Reacties: 3
Waze is ab-so-luut schitterend, ik gebruik het meer dan mijn GPS (die stuurt me toch van A naar B, zonder rekening te houden met files). Data- en batterijverbruik valt enorm mee en soms een 'thumbs up' voor de Wazer die me meldt dat er een fileprobleem is op mijn weg! Downloaden is the message.
Erikito
Beantwoorden
Leesfanaat
Reacties: 1
Gebruik Waze ook al jaren, geweldige road trip hulp. ook als je denkt de weg te kennen.
elke keer genieten van de toeristische routes!
JLO
Beantwoorden
Leesfanaat
Ben nog maar sinds vrij kort een Waze gebruiker en ene heuse fan intussen! Echt handige app en zo kom je al eens op plaatsjes die je niet eerder kende in eigen streek ook ;-)
CinDV
Beantwoorden
Leesfanaat
Ben al een tijdje met Waze 'onderweg' en ben zeer tevreden over deze app. Het is een vaste gewoonte geworden om eenmaal in de wagen de Waze app in te schakelen. De app weet dat ik onderweg ben van / naar werk en stelt zelf de route voor. Sinds ik Ware gebruik ben ik niet meer 'onverwacht' in files terecht gekomen wat toch wel een luxe is.
Nog 1 tip : ter besparing van het batterij verbruik gebruik ik vaak 'voice only' voor woon - werk verkeer (dus scherm uitgeschakeld). Dit vermindert toch wel aanzienlijk de load op de batterij.
Beantwoorden
Leesfanaat
Reacties: 8

Zag net een melding van iCoyote dat ze ook navigatie met real time traffic gaan aanbieden. Lijkt combinatie van Waze met Radarverklikker.
Op het eerste zicht lijkt Waze me toch aangenamer om te gebruiken, En met de overlay functie van iCoyote heb ik zowel navigatie met real time traffic als radarmeldingen Smiley Erg vrolijk

Ik ga in elk geval wat uitgebreider testen en zal dan mijn ervaringen delen op dit forum!

Linkje alvast bijgevoeg: https://www.coyotesystems.be/nl/icoyotev10_benl.html?utm_campaign=icoyote-reconquete-201612&utm_medi...
Beantwoorden
0 Kudos
Leesfanaat
Reacties: 8
Heb iCoyote een weekje getest. Hierbij mijn bevindingen in een notendop:
De interface is wat druk in het begin, er staat heel veel info op het scherm, dat vraagt even om te wennen.
Het gebruik is vrij eenvoudig, alleen heb ik de indruk dat Waze wat sneller je nieuwe routes 'leert', iCoyote heeft volgens mij wat meer tijd nodig. Daarnaast moet de community waarschijnlijk nog wennen aan het systematisch rapporteren van vertragingen.

Qua accuraatheid geen probleem, dat verloopt vlekkeloos.

Ik blijf toch eerder fan van Waze. Het is niet alleen gratis, maar ik heb de indruk dat Waze mijn voorkeuren sneller llert en voorstelt. Ik blijf ook fan van iCoyote, maar verkies dan wel om het als overlay te gebruiken in combinatie met Waze.
Beantwoorden
0 Kudos
Leesfanaat
Vragen: 4
Reacties: 30
Ik gebruikte altijd Google Maps als GPS. Maar Google Maps was echt een batterijvreter en dataverbruik was immens. Om maar te zwijgen van die irritante stem. Echt (letterlijk) gek en ambetant worden er van.
Onlangs veranderd van abonnement bij BASE, waarbij de dataverbruik van Waze volledig gratis is. Waze heeft een wat kleurrijke look en kan je meteen ook veel instellen (zoals de stem, 2D of 3D, nacht-modus, ...). Ook handig aan Waze is dat je melding krijgt als je boven de maximum toegelaten snelheid aan het rijden bent.

Leuke, veel betere app dan Google Maps. Alleen opletten dat Waze je niet laat rijden in voetgangerszones... Wat bij mij onlangs wel gebeurde. Smiley Erg vrolijk
Beantwoorden
0 Kudos