annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Welke app is mijn favoriet?

Beantwoorden
Leesfanaat
Vragen: 1
Reacties: 0
Welke app is mijn favoriet?

Snapchat is mijn favoriete applicatie. Waarom? Dat zal ik hieronder even uitleggen.

Snapchat is een geweldige applicatie. Je kan er vooral jezelf zijn. Je wisselt foto's en video's uit met je vrienden met de gekste effecten. Deze zorgen voor hilarische momenten. Het is jammer dat je deze maar maximum 10 seconden kan bekijken. Tenzij je vriend of vriendin dit op zijn of haar verhaal zet, dan heb je er 24u geniet van. Zo delen mensen de meest onvoorstelbare foto's en video's uit. Snapchat maakt de wereld een stuk grappiger. Ik zie niet echt veel nadelen in deze applicatie, buiten het feit dat je soms een verkeerde foto/video naar de verkeerde persoon stuurt. Maar daar haalt deze dan weer een voordeel uit en lacht je eens goed uit.
Kortom, snapchat is de applicatie van de eeuw!

Hieronder een foto die je gerust kan delen met iedereen door ze op je verhaal te posten.
Beantwoorden
REACTIES (2)
Episch
Vragen: 88
Reacties: 602
Hey Nikola,

Ik heb Snapchat zelf nog niet gedownload en door het lezen van je artikel krijg ik enorm veel zin om het zelf te gaan gebruiken! Ik ga straks eens testen Smiley Tong !

Succes met de wedstrijd en... interessante foto trouwens Gefrustreerde smiley :$ Smiley Knipoog .

Groetjes,
Debby

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Debby | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
0 Likes
Leesfanaat
Vragen: 1
Reacties: 23
Hey Nikola_T

Heb jij toevallig Instagram al geprobeerd?

Vrienden van me bevelen het me aan, maar ik probeer keuzes te maken in de apps die ik installeer om te vermijden dat ik 'honderden' apps heb en bijgevolg 'honderden' accounts moet bijhouden... :-)

Groetjes
Finn0405
Beantwoorden
0 Likes