annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

50 euro boven abonnement!

Beantwoorden
Highlighted
Fan
Vragen: 1
Reacties: 0
Ik heb al enkele berichtjes gekregen dat ik 50 euro boven mijn abonnement zit! Kan helemaal niet want ik zit door de dag altijd opde wifi en mobiele gegevens staan gewoon uit. Ik ben al overgeschakeld naar een abonnement met meer internet, waarom moet ik nu nog bijbetalen ?!?
Beantwoorden
0 Kudos
REACTIES (3)
Moderator
Vragen: 16
Reacties: 289
Hey Ellen,

Ik heb je verbruik ondertussen nagakeken.

Je hebt inderdaad een BASE 25 met 3 GB voor mobiel internet, maar je hebt meer data verbruikt tijdens de laatste periode. Je hebt ongeveer 55€ kosten gemaakt voor dataverkeer. Je laatste factuur werd gisteren (18/12) opgemaakt. Deze vind je eerstdaags in je klantenzone op www.BASE.be of in de My BASE app.

Groetjes,
Abdel

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Abdel | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
0 Kudos
Fan
Vragen: 0
Reacties: 1
Ik heb factuur van 260€ gekregen omdat mijn dochter naar de you to be keek met mobieldate aan ik wist niet dat de mobiel date aan was
Beantwoorden
0 Kudos
Moderator
Moderator
Vragen: 6
Reacties: 114
Hallo Nermin,

Dat is wel een hoge factuur! Als je hier graag meer details over wenst, kan je beter even contact opnemen met mijn collega's van de klantendienst. Je kan ze telefonisch bereiken via 1999 of je kan ze een berichtje sturen via je klantenzone, Facebook of Twitter.

Ik kan je wel wat tips geven zodat je dit hoge verbruik voortaan kan vermijden;

Je verbruik kan je in de gaten houden via onze MyBase app. Meer informatie daarover vind je op onze apps pagina.
Daarnaast kan je ook CONSULT sturen naar 1912 voor een tussentijdse update van je verbruik. We sturen je ook altijd waarschuwingsberichten wanneer je internetbundel bijna op is en budget alerts wanneer je buiten je bundel gaat. Via je klantenzone kan je de voorkeuren voor deze budget alerts instellen en aanpassen.

Heb je een Android toestel? Dan zou je ook nog een app kunnen downloaden die je internet volledig stopt zodra er bepaald volume is verbruikt. Je stelt dit best zo in dat het gelijk loopt met je facturatiedatum.
Voor een Apple toestel is deze app niet beschikbaar. Maar ik weet zeker dat je met bovenstaande tips een dergelijke factuur wel weet te voorkomen Smiley Vrolijk

Groetjes,
Ibi

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Ibi | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
0 Kudos