annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Factuur betaalt, een week later nog gereactiveerd...

Beantwoorden
Highlighted
Fan
Vragen: 1
Reacties: 0
Beste,

Ik heb vorige week mijn facturen betaald, maar kan er deze week nog steeds niet op.
Het is gebeurd via een overschrijving dus ik ben bewust dat dat wel even kan duren.
Maar hoe lang kan dit nog duren?
Ik heb geprobeerd jullie te mailen hierover, maar nergens vond ik een duidelijk e-mailadres.
Mijn excuses voor dit ongemak.

Mvg
CK
Beantwoorden
0 Kudos
REACTIES (3)
Fan
Vragen: 0
Reacties: 1
Bij mij net hetzelfde,
Vorige maandag heb ik mijn factuur betaald en er staat nog steeds dat ik een openstaand bedrag heb... .
Sinds deze middag kan ik ook geen berichten meer sturen en ik denk dat het misschien komt omdat ik zogezegd niet betaald heb.
Beantwoorden
0 Kudos
Moderator
Vragen: 87
Reacties: 551
Beste Christian,

Ik kan me heel goed voorstellen dat je je lijn zo snel mogelijk gereactiveerd wilt zien nadat je de betaling hebt uitgevoerd. Om dit proces te versnellen, kan je een betaalbewijs via e-mail doorsturen naar collection@telenetgroup.be. Onze collega's zullen je lijn zo snel mogelijk reactiveren.

Om zulke ongemakken te voorkomen, kan je kiezen voor een domiciliëring. Zo hoef je je geen zorgen meer te maken over de betalingen. Heb je hier interesse in? Activeer dan via de Klantenzone. Eenmaal de domiciliëring geactiveerd is, ontvang je een sms ter bevestiging.

Ondertussen werd je lijn gelukkig al gereactiveerd Smiley Knipoog .

Groetjes,
Debby
Beantwoorden
0 Kudos
Moderator
Vragen: 87
Reacties: 551
Hey Karolien,

Wanneer je betaald hebt via bankoverschrijving, kan het tot 5 werkdagen duren voordat we de betaling ontvangen. Duurt dit langer? Dan kan het zijn dat je de betaling met verkeerde gegevens hebt uitgevoerd. Denk bijvoorbeeld aan geen of een foutieve gestructureerde mededeling of BASE-bankrekeningnummer. In dat geval weet het systeem niet bij welke klant de betaling hoort en blijft het bedrag openstaan in je klantendossier.

Je kan dan ook best een betaalbewijs doorsturen naar collection@telenetgroup.be. Onze collega's zullen je betaling terugzoeken en toevoegen aan je account.

Groetjes,
Debby
Beantwoorden
0 Kudos