annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Help!! Ik krijg berichten ivm extra verbruik

Beantwoorden
Highlighted
Publisher
Vragen: 1
Reacties: 3
Beste ik krijg constant berichten dat ik over mijn limiet zit ... maar ik doe niks ... ik bel amper stuur mss af en toe een sms'je, en gebruik wel WiFi ... maar er moet iets zijn waardoor mijn internet verbruik serieus de hoogte in vliegt ... dit is sinds vorige maand begonnen ... maar ik kan mij niet voorstellen dat ik echt Werkelijk zo boven mijn abonnement zit...

Hopelijk kunnen jullie mij hier in helpen ... want de sms'jes volgend elkaar te snel op ...

Mvg
Julie
Beantwoorden
0 Kudos
REACTIES (6)
Moderator
Vragen: 16
Reacties: 289
Hey Julie,

We hebben 2 verschillende meldingsdiensten. Eentje voor mobiel internet en de andere (Budget Alert) krijg je wanneer je bundels opgebruikt zijn of wanneer je kosten maakt buiten je abonnement. Via de onderstaande link vind je meer info hierover:

https://www.base.be/nl/apps-en-diensten/diensten/automatische-meldingen.html

Kan je je gsm-nummer toevoegen aan je community profiel? Dan kijk ik je lopende factuur graag na. Laat je ons met een nieuw berichtje weten wanneer je dit gedaan hebt?

Groeten,
Abdel
Beantwoorden
0 Kudos
Publisher
Hey, hartelijk dank voor jouw reactie! Ik heb ondertussen ook de base app geïnstalleerd, daar zie ik enkel een factuurtje staan van 12€ wat ik ook verwacht ... en toch staat er bovenaan 150€ nog niet gefactureerd ... en in mijn laatste sms dat ik kreeg staat er ook op dat ik 150€ boven mijn limiet zit ... ik snap er echt niets van ... alvast bedankt om ook eens een kijkje te nemen wat er allemaal aan de hand is ...

0494 589630 is mijn nummer ...
Beantwoorden
0 Kudos
Publisher
Verder moet er ook iets aan de hand zijn ... in mij factuur overzicht staat er niets van een bedrag van 64€ dat er zou afgaan en er is op 5-06, 64€ Van mijn rekening gegaan ... terwijl er eigenlijk een CN op stond ...
Beantwoorden
0 Kudos
Moderator
Hallo Julie,

Bedankt om je gsm-nummer te bezorgen.

Ik heb je dataverbruik nagekeken en blijkbaar heb je je data-bundel overschreden. Je hebt maandelijks 1024 MB en tot nu toe heb je 2634 MB verbruikt. Extra data wordt aangerekend aan €0,10/MB. Hierdoor heb je een bijkomende kost van €161. Deze kosten zie je inderdaad in je My BASE app en/of klantenzone onder 'nog niet gefactureerd'. Niet bepaald goed nieuws dus.. :-(

Ik zie dat je verschillende meldingen hebt ontvangen, maar het dataverbruik bleef verder stijgen. Ik raad je aan om een formule te gebruiken die meer data voorziet om extra kosten te vermijden. Momenteel hebben we een promo met Double Data. Via de onderstaande link vind je meer info:

https://www.base.be/nl/abonnementen/gsm-abonnementen.html

De aangeboden creditnota werd ondertussen in mindering gebracht op je factuur van 29/04/2017.

Mocht je nog verdere vragen hebben, dan horen we dat graag.

Abdel
Beantwoorden
0 Kudos
Publisher
Beste

Ik kreeg idd enkele berichten na elkaar!? Heel snel!?
De CN die ik kreeg zal deels ook verwerkt worden dan in mijn volgende factuur!? Want normaal betaal ik maar Rond de twaalf euro ... ik vind het echt een lastige situatie !? Hoe snel zit je aan 0,10 MB ... ik bedoel maar bv Facebook of eens instagram checken ... wat ik mss eens doe tijdens een autorit (terwijl mijn vriend aan het rijden is uiteraard ?) ik kan me niet voorstellen dat dit zoveel verbruikt ... en stel nu een you tube filmpje dat zal wss veel meer zijn?! Gewoon op een idee te hebben ...

Is het bv niet mogelijk op toch nog eens een uitz te maken op deze factuur!?

Mvg julie
Beantwoorden
0 Kudos
Moderator
Hallo Julie,

Het is inderdaad best lastig om te weten hoeveel je verbruik bedraagt wanneer je op Youtube of Facebook zit. Daarom hebben we de 'Data Calculator' bedacht. Via de onderstaande link vind je meer info:

www.base.be/nl/go-mobile/inspiratie/hoeveel-data-verbruiken-facebook-instagram-whatsapp.html

De creditnota zal ook gedeeltelijk (€20,19) op je volgende factuur in mindering worden gebracht.

Groeten,
Abdel
Beantwoorden
0 Kudos