annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Ik heb mijn facturen betaald en mijn lijn is nog steeds geblokkeerd! Wat te doen?

Beantwoorden
Moderator
Vragen: 87
Reacties: 551
Je lijn is geblokkeerd omdat je een betaling hebt gemist. Ontzettend vervelend, want je hebt je telefoon echt wel nodig! Ik geef je hier enkele tips om je lijn weer zo snel mogelijk actief te krijgen.

We helpen je graag via de Community! Zorg ervoor dat je profiel op de Community vervolledigd is. Zo hebben we meteen toegang tot je gegevens. Vervolgens hangt het ervan af hoe je de betaling hebt uitgevoerd. Heb je betaald via de MyBASE app, Klantenzone, BASE-shop of via een kredietkaart?
Geef ons een seintje via de Community en we reactiveren je lijn! Betalingen via deze wijzen kunnen we namelijk meteen zien in onze systemen. Dit wil niet zeggen dat de betaling meteen in de Klantenzone te zien is. Dit zal de volgende dag pas zijn, dus maak je hier maar geen zorgen over Smiley Knipoog

Heb je betaald via bankoverschrijving?

We hebben een betaalbewijs nodig. Dit mag je ons doorsturen.
Gouden tip!:
Omdat onze smartphones ons helpen in onze dagelijkse praktijken, kunnen we een afsluiting echt wel missen als kiespijn! Het kan altijd wel zijn dat je een betaling mist, we zijn immers allemaal maar mensen :8

Om dit te vermijden kan je een domiciliëring overwegen. Zo hoef je niet meer aan die maandelijkse betaling te denken. Heb je hier interesse in? Ga naar de Klantenzone. Eenmaal ingelogd kies je 'Instellingen' en 'Facturatie'. Hier kan je je IBAN bankrekeningnummer invoeren en voila... de domiciliëring is aangevraagd!
Beantwoorden
0 Kudos
REACTIES (11)
JmC
Fan
Vragen: 0
Reacties: 1
Beste

Ik heb daarstraks mijn openstaande bedragen via de klantenzone betaald. zou ik graag willen dat jullie mijn lijn terug openzetten!

mvg,
Jorge
Beantwoorden
0 Kudos
Fan
Beste

Ik heb mijn openstaande bedragen via de klantenzone betaald. Ik will dat jullie mijn lijn terug openzetten!

mvg,
Elisa
Beantwoorden
0 Kudos
Moderator
Vragen: 16
Reacties: 289
[quote=jmc]Beste

Ik heb daarstraks mijn openstaande bedragen via de klantenzone betaald. zou ik graag willen dat jullie mijn lijn terug openzetten!

mvg,
Jorge

Hey JmC,

Welkom op onze community!

Ik zie dat je ondertussen contact hebt opgenomen met onze telefonische klantendienst. Je lijn werd terug geactiveerd.

Ik raad je aan om een domiciliëring te activeren om dergelijke situaties te vermijden.

Groetjes,
Abdel
Beantwoorden
0 Kudos
Moderator
Vragen: 16
Reacties: 289
[quote=elisa]Beste

Ik heb mijn openstaande bedragen via de klantenzone betaald. Ik will dat jullie mijn lijn terug openzetten!

mvg,
Elisa

Hi Elisa,

Je gsm-nummer werd ondertussen ook opnieuw geactiveerd.

Best om een domiciliëring te activeren om extra kosten en ongemakken te vermijden ;-)

Groeten,
Abdel
Beantwoorden
0 Kudos
Connector
Vragen: 2
Beste
Ik heb gisteren mijn factuur gaan betalen en mijn abonnement is nog niet gedeblokkeerd Wat moet ik doen ?
Groeten
Jana
Beantwoorden
0 Kudos
Moderator
Moderator
Vragen: 4
Reacties: 114
Hallo Jana,

Zoals je hierboven al kon lezen, kan je best je telefoonnummer aanvullen in je profiel. Op die manier kunnen we je dossier nakijken en je lijn activeren indien mogelijk.
Ik ga ervan uit dat je lijn ondertussen wel geactiveerd is.
Mocht dit toch niet zo zijn, dan kan je ons op werkdagen tussen 9 en 18 uur contacteren via Facebook & Twitter. Telefonisch zijn we 24/7 bereikbaar via 0486 19 19 99.
Meer tips over hoe je je lijn weer kan laten activeren vind je via dit artikel op onze Community.

Groetjes,
Ibi
Beantwoorden
0 Kudos
Fan

Beste,

Ik heb mijn factuur betaald via de klantenzone en zou graag mijn lijn terug aan krijgen.

Bedankt!

Beantwoorden
0 Kudos
Moderator
Moderator
Vragen: 4
Reacties: 114

Hallo Lilipuna,

Je neemt hiervoor best contact op met onze klantenservice. Je kan ze  op werkdagen tussen 9 en 18 uur contacteren via Facebook & Twitter. Telefonisch zijn ze 24/7 bereikbaar via 0486 19 19 99.   

Groetjes,

Ibi

Beantwoorden
0 Kudos
Highlighted
Fan

Beste,

ik heb net mijn factuur betaald via de klantenzone.  Er kwam een melding dat mijn lijn ging gedeblokkeerd worden.  Dit is nog niet gebeurd...

Hoe kan dit in orde gebracht worden??

Drienneke

Beantwoorden
0 Kudos