annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Ik krijg een foutmelding bij 'overzicht vebruik' op de klantenzone. Wat nu?

Beantwoorden
Highlighted
Fan
Vragen: 1
Reacties: 0
Beste,

Ik zou graag mijn verbruik nakijken, maar telkens ik op "Overzicht verbruik" klik, krijg ik de volgende foutmelding:

"Beste klant, het spijt ons, maar deze dienst is momenteel niet beschikbaar. Probeer het later opnieuw."

Wat is hier de reden van en hoe kan dit opgelost worden? Wisselen van browser helpt niet.

Met vriendelijke groeten
Beantwoorden
0 Kudos
REACTIE (1)
Moderator
Moderator
Vragen: 4
Reacties: 114
Hallo Jimmy6,

Aj, dat is vervelend Smiley Verdrietig!
Krijg je deze foutmelding al lang? Het zou kunnen dat er technisch een storing is. Wil je in de tussentijd toch graag je verbruik raadplegen, dan kan je dit doen via de MyBase app of door CONSULT te sturen naar 1912. Je ontvangt dan via ons een sms waarin je verbruik staat.
Mocht deze foutmelding aanhouden, dan zullen we voor jou een dossier aanmaken zodat we tot een oplossing kunnen komen. Hiervoor neem je best contact op met onze klantendienst via 1999 (24/7). Je kan ons op werkdagen ook een berichtje sturen via Facebook of Twitter. We zijn er tussen 9 en 18 uur om je vragen te beantwoorden.

Groetjes,
Ibi
Beantwoorden
0 Kudos