annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Saldo herlaadkaart weg zonder reden

Beantwoorden
Highlighted
Fan
Vragen: 1
Reacties: 0
Ik heb vorig week op 11 juli mijn herlaadkaart opgeladen voor € 5 zodat het saldo € 5,00 bedraagt, nu stel ik tot mijn verbijstering vast dat het saldo nu € 0,00 bedraagt. :@
Er zijn geen telefoongesprekken aangegaan en er werd ook geen SMS verstuurd dus ik zou graag willen weten waar die € 5 naartoe is want het kan toch niet zijn dat die belwaarde zomaar verdwijnt.
Beantwoorden
0 Kudos
REACTIES (3)
Moderator
Vragen: 87
Reacties: 551
Hallo Apestaart,

Wist je dat je dit zelf kan controleren via de Klantenzone? Daar kan je precies zien of je getelefoneerd of gesms't hebt, hoeveel er voor aangerekend werd, en wanneer je dit hebt gedaan.

Houd er rekening mee dat het ook aan mobiele data kan liggen. Heb je geen databundel? Dan betaal je €0.50 per MB. De kosten kunnen dan ook snel oplopen aangezien je maar 10MB kan gebruiken met een krediet van €5. In het overzicht van je applicaties van je toestel kan je zien welke app hoeveel data volume gebruikt heeft.

Wist je dat sommige applicaties op de achtergrond door blijven lopen ook al ben je op dat moment niet aan het surfen? Deze kan je dan ook best uitschakelen om ongemakken te vermijden.

Wil je toch dat dit nagekeken wordt door een BASE-medewerker? Neem dan contact op met de klantendienst. Dit kan via Facebook/ Twitter, telefonisch naar 1999 of via e-mail naar BASE.support@telenetgroup.be.

Groetjes,
Debby
Beantwoorden
0 Kudos
Fan
Vragen: 0
Reacties: 1

Hallo ,

ik ben vandaag Mijn kaart gaan herladen .

Ik had 3g maar paar uren later werktte het niet meer normaal moet ik het 1 maand hebben maar het werkt niet meer wat is het probleem ? Zou u alstublieft kunnen helpen 

Beantwoorden
0 Kudos
Moderator
Moderator
Vragen: 4
Reacties: 114

Hallo Selmaaafan,

Ik heb je vraag hier toegevoegd. Als dit niet het antwoord is op jouw vraag, neem je best even contact op via één van onze servicekanalen zodat we jouw vraag persoonlijk kunnen toelichten. Je kan ons gratis bereiken via 1999, door een bericht te sturen via je klantenzone, Facebook of Twitter

Groetjes, 

Ibi

Beantwoorden
0 Kudos