annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Simkaart geactiveerd maar ik kan niet herladen?

Beantwoorden
Highlighted
Fan
Vragen: 1
Reacties: 0
Heb vandaag men nieuwe simkaart ontvangen, en vervolgens via http://www.base.be/welkom geactiveerd.
Als ik vervolgens wilde herladen krijg ik
Telkens “ Sorry, op dit ogenblik kan je je gsm-nummer niet herladen” te lezen wanneer ik men gsm nr invoer.
Beantwoorden
0 Kudos
REACTIE (1)
Moderator
Vragen: 87
Reacties: 551
Hey Kenny,

Dat is wel heel lastig! Je wilt natuurlijk zo snel mogelijk mobiel zijn :$ !

Het kan zijn dat je simkaart nog niet helemaal geactiveerd is. Ook kan het zijn dat er een technische storing is met het online herladen. Hopelijk is alles ondertussen al in orde!

Zoniet, kan je best contact opnemen met onze klantendienst. Dit kan via Facebook/ Twitter, via e-mail naar BASE.support@telenetgroup.be of telefonisch naar 1999 of 0486 19 1999 (indien je met een niet BASE-nummer wilt inbellen).

Groetjes,
Debby

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Debby | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
0 Kudos