annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Telefoon nummer geblokkeerd

Beantwoorden
Fan
Vragen: 0
Reacties: 0
Ben vergeten simkaart te registreren en kan nu zelfs niet meer gebeld worden. Kan ik deze terug activeren nu
Beantwoorden
0 Kudos
REACTIES (8)
Follower
Nieuwe simkaart en nieuwe gsm nummer en geld kwijt
Beantwoorden
0 Kudos
Follower
Sorry voor bovenstaand bericht. Het moet zijn :
"Niet-geregistreerde kaarten zullen geblokkeerd worden. Heractiveren met behoud van nummer en belwaarde kan nadien wel. De periode om te reactiveren zonder belwaarde te verliezen, varieert tussen de 3 en de 12 maanden afhankelijk van operator."
Beantwoorden
0 Kudos
Moderator
Hey Olga,

De info van Pol55 is correct, waarvoor dank. Je kan nog altijd registreren in een BASE shop. Mijn collega's helpen je graag verder.

Groet,
Abdel
Beantwoorden
0 Kudos
Publisher
mijn gsm ( 04xxxxxxxx) is geblokkeerd, maar ik heb die all maanden geleden geregistreerd, mijn klantnummer; 000xxxxxxx op de naam ZHUMAEV SHUKHRAT, ik heb uw hulp graag, alvast bedankt
Beantwoorden
0 Kudos
Moderator
Hey Tony,

Het is jammer om te horen dat je simkaart geblokkeerd werd. Ik heb de registratie van je oproepnummer laten nakijken. Ik hou je op de hoogte! Het oproepnummer en klantnummer heb ik verwijderd om misbruik van je gegevens te voorkomen.

Groeten,
Abdel
Beantwoorden
0 Kudos
Publisher
Hoi Abdel, bedankt voor uw reactie, mijn account en nummer is nog steeds bereikbaar,, maar er is iets mis gegaan met mijn provider, althans dat heb ik begrepen van een werknemer van BASE in Maasmechelen, zou u mij ermee kunnen helpen ?
Beantwoorden
0 Kudos
Moderator
Hallo Tony,

Je vraag is een beetje onduidelijk, dus heb ik zonet telefonisch contact genomen met jou Smiley Erg vrolijk

Het is fijn om te horen dat je je simkaart opnieuw kunt gebruiken.

Groeten,
Abdel
Beantwoorden
Highlighted
Jni
Fan

Beste,

Ik heb een oplaadkaart bij Orange.

Deze nummer is geblokkeerd omdat ik vergeten ben mijn oplaadjaart op te laden.

Omdat vroeger mobistar een tijdje voor de veldatum een berichtje stuurde en dit is nu niet gebeurd bij orange met gevog nummer kwijt. Ik had die al 18 jaar.

Nu is mijn vraag kunnen jullie mij dit nummer terug bezorgen.

Vriendelijke groeten,

Nijs Jean

Beantwoorden
0 Kudos