annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Hoe komt het dat de MyBASE app extra verbruik aangeeft terwijl ik geen data meer gebruikt heb?

Beantwoorden
Highlighted
Fan
Vragen: 1
Reacties: 0
Mijn mobiele dat is opgebruikt. Deze heeft sindsdien geen enkele keer meer aangestaan en toch meld de app dat ik al aan 1.50 euro te veel heb verbruikt. Aan wat kan dit liggen?
Beantwoorden
0 Kudos
REACTIE (1)
Moderator
Vragen: 87
Reacties: 551
Hey Fernandezdante,

De gegevens in de MyBASE app worden niet in realtime weergegeven. Belangrijk is dat je de applicatie regelmatig updatet. Het kan dus zijn dat je ineens een verbruik ziet terwijl je niet meer gesurft hebt.

Houd er ook rekening mee dat bepaalde applicaties op de achtergrond doorlopen, zonder dat je aan het surfen bent. Moest het zijn dat je wifi-assistance (Apple) of download booster (Android) aan hebt staan, schakelt je toestel automatisch over van wifi naar mobiele data wanneer je wifi-connectie niet optimaal is. Dit doet het toestel zonder je te verwittigen. Je schakelt deze service dan ook best uit. Hoe je dat doet, lees je in dit artikel.

Je kan je verbruik wel in realtime consulteren door een sms te sturen naar 1912 met daarin het woord CONSULT.

Groetjes,
Debby
Beantwoorden
0 Kudos