annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Mobiel internet in Europa wordt toch apart aangerekend

Beantwoorden
Fan
Vragen: 0
Reacties: 0
Sinds midden juni zou mobiel internet gewoon ingerekend worden met het huidige tariefplan. Nu zit ik toevallig in het buitenland en krijg ik een sms over mijn verbruik. As ik naar de my base app ga kijken zie ik dat er mij mobiel internet in het buitenland aangerekend wordt. Dit terwijl ik nog maar op 32% zit van mijn bundel België en Europa zit. Iemand die me daar enige uitleg over kan geven?
Beantwoorden
0 Kudos
REACTIES (2)
Moderator
Hallo Borghyan,

Sinds 15 juni worden er inderdaad geen roamingkosten aangerekend in de EU-zone. Mag ik vragen in welk land je was?

Hier een overzicht van de landen die tot de EU-zone behoren:
Bulgarije, Cyprus (behalve het Turkse deel en de neutrale VN-zone), Denemarken, Duitsland, Estland, Finland, Frankrijk (incl. Frans-Guyana, Guadeloupe, Réunion, Martinique, Mayotte, Sint-Maarten), Griekenland, Hongarije, IJsland, Ierland, Italië, Kroatië, Letland, Liechtenstein, Litouwen, Luxemburg, Malta, Nederland, Noorwegen, Oostenrijk, Polen, Portugal (incl. Azoren & Madeira), Roemenië, San Marino, Slovenië, Slowakije, Spanje, Tsjechische Republiek, Vaticaan, Verenigd Koninkrijk (incl. Gibraltar) en Zweden.

Opgelet: Zwitserland, Monaco en Jersey behoren niet tot de EU‑zone.

Indien je niet buiten de EU-zone bent geweest, raad ik aan om contact op te nemen met de klantendienst. Onze collega's zoeken voor je uit wat er aan de hand is. Contacteer telefonisch via 1999, via e-mail naar BASE.support@telenetgroup.be of via Twitter/ Facebook.

Nog een goede reis gewenst Smiley Vrolijk !

Groetjes,
Debby
Beantwoorden
0 Kudos
Highlighted
Fan

ik was op reis op het eiland corfu nabij griekenland, en toch heb ik extra moeten betalen voor mobiel internet

Debby schreef:
Hallo Borghyan,

Sinds 15 juni worden er inderdaad geen roamingkosten aangerekend in de EU-zone. Mag ik vragen in welk land je was?

Hier een overzicht van de landen die tot de EU-zone behoren:
Bulgarije, Cyprus (behalve het Turkse deel en de neutrale VN-zone), Denemarken, Duitsland, Estland, Finland, Frankrijk (incl. Frans-Guyana, Guadeloupe, Réunion, Martinique, Mayotte, Sint-Maarten), Griekenland, Hongarije, IJsland, Ierland, Italië, Kroatië, Letland, Liechtenstein, Litouwen, Luxemburg, Malta, Nederland, Noorwegen, Oostenrijk, Polen, Portugal (incl. Azoren & Madeira), Roemenië, San Marino, Slovenië, Slowakije, Spanje, Tsjechische Republiek, Vaticaan, Verenigd Koninkrijk (incl. Gibraltar) en Zweden.

Opgelet: Zwitserland, Monaco en Jersey behoren niet tot de EU‑zone.

Indien je niet buiten de EU-zone bent geweest, raad ik aan om contact op te nemen met de klantendienst. Onze collega's zoeken voor je uit wat er aan de hand is. Contacteer telefonisch via 1999, via e-mail naar BASE.support@telenetgroup.be of via Twitter/ Facebook.

Nog een goede reis gewenst Smiley Vrolijk !

Groetjes,
Debby

factuurnummer 7024177917

Schermafbeelding 2017-10-10 om 14.23.16.png

Beantwoorden
0 Kudos