Hallo Nermin,
Dat is wel een hoge factuur! Als je hier graag meer details over wenst, kan je beter even contact opnemen met mijn collega's van de klantendienst. Je kan ze telefonisch bereiken via 1999 of je kan ze een berichtje sturen via je klantenzone, Facebook of Twitter.
Ik kan je wel wat tips geven zodat je dit hoge verbruik voortaan kan vermijden;
Je verbruik kan je in de gaten houden via onze MyBase app. Meer informatie daarover vind je op onze
apps pagina.
Daarnaast kan je ook
CONSULT sturen naar 1912 voor een tussentijdse update van je verbruik. We sturen je ook altijd
waarschuwingsberichten wanneer je internetbundel bijna op is en
budget alerts wanneer je buiten je bundel gaat. Via je klantenzone kan je de voorkeuren voor deze budget alerts instellen en aanpassen.
Heb je een Android toestel? Dan zou je ook nog een app kunnen downloaden die je internet volledig stopt zodra er bepaald volume is verbruikt. Je stelt dit best zo in dat het gelijk loopt met je facturatiedatum.
Voor een Apple toestel is deze app niet beschikbaar. Maar ik weet zeker dat je met bovenstaande tips een dergelijke factuur wel weet te voorkomen
Groetjes,
Ibi
Ibi | Oud-moderator