annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Abonnement stopzetten en prepaid activeren met behoud van nummer?

Beantwoorden
Leesfanaat
Vragen: 1
Reacties: 0
Ik zou graag mijn abonnement stopzetten en terug op herlaadkaart gaan. Ik zou graag mijn nummer behouden. Wat moet ik hiervoor allemaal doen? Alvast bedankt
Beantwoorden
0 Likes
REACTIES (2)
Leesfanaat
Vragen: 1
Reacties: 3

Abonnement overzetten naar 0€ dit wil zeggen je betaald enkel wat je verbruikt , het blijft een abonnement maar ik ben daar zeer tevreden over

Beantwoorden
Highlighted
Episch
Vragen: 88
Reacties: 602
Hey Spritske,

Heel fijn dat je de weg naar de Community gevonden hebt :8 !

MarnixVP heeft je een hele goede tip gegeven.Thanks MarnixVP Smiley Erg vrolijk !

Met BASE 0 betaal je enkel wat je verbruikt. Maandelijks ontvang je facturen, tenzij je natuurlijk niets verbruikt hebt. Je betaalt 0.25 euro/min, 0.10 euro/MB en 0.10 euro/sms. Activeren kan met behoud van nummer via de Klantenzone.

Wil je toch meer bellen, sms'en en data gebruiken? Dan zal prepaid voordeliger voor je zijn. Je hebt de keuze uit twee verschillende tarieven.

1) Herlaadkaart met gratis minuten naar BASE
2) Herlaadkaart met gratis minuten naar alle netwerken

Meer informatie over deze twee tarieven vind je hier.

Kies je uiteindelijk toch voor een herlaadkaart? Je kan dit regelen door contact op te nemen via Facebook/ Twitter, telefonisch via 1999 of via e-mail naar BASE.support@telenetgroup.be.

Heel veel groetjes,
Debby

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Debby | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
0 Likes