annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Account verwijderen

Beantwoorden
Highlighted
Universitair
Vragen: 3
Reacties: 0

Hoe kann ik account laten verwijderen

Beantwoorden
0 Likes
REACTIES (3)
Highlighted
Moderator
Vragen: 0
Reacties: 42

@Chris3 

Ik ga je berichten, zoals gevraagd in een ander topic, verplaatsen zodat anderen ze niet meer kunnen zien.

Je kan je account gewoon zelf verwijderen, indien je dat wenst. Wij gaan zelf namelijk geen accounts verwijderen. Dat kan via volgende stappen: mijn instellingen > Persoonlijk profiel > Sluit account > Account sluiten.

Ik wil je vragen om je in de toekomst te beperken tot 1 bord, waar je alle vragen onder kan stellen. Nu had je ongeveer 8 nieuwe borden gemaakt die individueel verplaatst moesten worden.

Ook kan je in de toekomst je berichten aanpassen door op het pijltje, rechtsboven het bericht, aan te vinken en op 'bewerken' te klikken. Het is zeer aangeraden om geen persoonlijke gegevens op een openbaar forum te zetten.

Bedankt om daar rekening mee te houden in de toekomst!

Joyce

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Joyce | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
Highlighted
Leerling
Vragen: 4
Reacties: 4

1. Instellingen

2. Persoonlijk profiel

3. Lijst met tabbladen
- Aanmelding

- Wachtwoord
- Persoonlijke informatie
- IM-schermnamen
- Opties voor automatische aanmelding

//

Daar staat nochtans geen 'sluit account' tussen... Ook niet als je al die tabbladen van afgaat.

Dus dan is de vraag 'Waar hebben jullie die verwijdering toch verstopt?'

Beantwoorden
0 Likes
Highlighted
Community Manager
Vragen: 8
Reacties: 26

@rocketofwords @Chris3 kijk zeker nog eens in jullie instellingen. Er leek iets mis te zijn met de weergegeven items in de dropdown lijst. Nu staat 'sluit account' er terug tussen.

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Suzy | Community Manager

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
0 Likes