BASE Community
Stel je vraag en help anderen
Stel je vraag en help anderen
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hey Dirk!
Wat bedoel je precies? Bedoel je dat je een nummeroverdracht aangevraagd hebt of gaat het om een nieuw telefoonnummer?
Een nummeroverdracht gaat normaal gezien vrij snel. Het klantennummer of simkaartnummer van de oude provider wordt doorgegeven aan de oude provider. Als deze gegevens correct zijn, wordt het nummer vrijgegeven. Als deze gegevens niet correct zijn, moeten we een nieuwe aanvraag indienen. Het netwerk van de oude provider zal wegvallen en je kan de BASE simkaart in je toestel stoppen!
Kan je je profiel vervolledigen op de Community indien het over een nummeroverdracht gaat? Dan kan ik kijken wat de status is.
Als het over een nieuw nummer gaat mag je me het ordernummer doorgeven via een privébericht. Het ordernummer heb je via e-mail gekregen van onlinesimsupport@basecompany.be.
En super dat je voor BASE gekozen hebt! Alvast welkom!
Geef je me een seintje?
Groetjes,
Debby
Debby | Moderator
Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .
Abdel | Moderator
Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .
Beste, heb sinds gisteravond mijn simkaart geactiveerd (zelfstandige) maar nog steeds niet actief.... het is nummerbehoud!
Mvg
Heel frusterend dat na 1 week (!) nog steeds geen e-mail gekregen heb om te zeggen dat ik mijn base sim kaart in het toestel mag steken.
Ik heb de sim online besteld, werd direct opgestuurd, heb ze dan geactiveerd met startdatum 28/02 (met behoud van nummer) maar nu 1 week verder nog steeds niks!
De online suppport kan ik enkel per e-mail bereiken. Zelfs de klantendienst die ik telefonisch gecontacteerd heb kan zelfs niks doen voor me!!!!
De enige feedback dat ik krijg is dat de vraag doorgestuurd is naar de technische dienst...
Het zou toch standaard procedure moeten zijn om een nummer over te schakelen????
Ik ben echt ten einde raad en heb veel zin om de aanvraag stop te zetten...
Wat een vreselijk slechte customer service... sorry, ben normaal niet de persoon dat rap klaagt, maar dit is gewoon niet aanvaardbaar...
Beste,
Ook ik heb gisterenavond mijn simkaart geactiveerd met behoud van nummer online en tot op heden heb ik nog steeds geen bericht gekregen dat ik mijn nieuwe simkaart van Base kan plaatsen.
Volgens jullie website gebeurt dit in 10 minuten, maar daar twijfel ik nu wel heel erg aan.
Het is voor **bleep**. Heb ook al een mail gestuurd naar de onlinesupport maar tot op heden nog steeds niets.
Bram
Hey @joribra5592! Is dit ondertussen in orde? Zo niet, neem je best contact op met de helpdesk. Dit kan door een bericht te sturen via Facebook/ Twitter of door te bellen naar 0486 19 19 99.
Debby | Moderator
Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .
Hallo,
4 weken later en nog steeds is dit NIET opgelost. Al 10 tal telefoontjes gedaan met de helpdesk, maar elke keer is het iets anders. Het is nooit de schuld van Base maar steeds de schuld van Jim Mobile, die het niet willen veranderen zeggen jullie.
Ik denk dat het tijd word dat we Test Aankoop eens op de hoogte brengen. Woensdag weer een lieftalligge Base dame aan de telefoone die zie als het woensdagavond niet klaar is, dan bel je nog maar eens een keer. Nog een keer, neen hoor. Ik denk er aan een ander provider te zoeken, die het wel klaar krijgt, maar dit is echt geen service.
Groeten