annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Afbetaling geweigerd

Beantwoorden
Vrijwilliger
Vragen: 1
Reacties: 0

Ten eerste dat was binnen de EU, dus ik heb recht om verder te surfen met mijn tarief, alhoewel ik had steeds geen internet.  Volgende dag was ik in België, ik had steeds geen internet, en het was midden van de maand. Verwachten jullie dat ik bij jullie zou blijven met zulke arrogante medewerkers op callcenter, en zonder internet te blijven terwijl er nog 20 dagen was voor facturatieperiode? 

 

Terwijl ik steeds in base was, had ik jullie gebelt om de factuur te betalen met een afbetaling, jullie zeiden dat het mogelijk was eens wanneer de factuur eens komt. Factuur kwam deze morgen, en nu zeggen jullie dat afbetaling niet mogelijk is omdat ik mijn nummer heb verwijderd! Het account waar de factuur op staat is op mijn moeder's naam, en ze is steeds bij base. Ik kan deze factuur niet betalen, verwachten jullie dat ik geld zou lenen van iemand om een gsm factuur te betalen? Ik verwacht dat jullie deze factuur in afbetaling plaatsen zo dat ik het kan betalen in 6 maanden. alvast bedankt 

Beantwoorden
REACTIE (1)
Highlighted
Moderator
Vragen: 0
Reacties: 19

Je kan dit best even aankaarten via Facebook  in een privé bericht, met daarin je telefoonnummer en je vragen. Zo kan dit opgepikt worden en wordt dit opgevolgd.

 


@tamerlan01  schreef:

Ten eerste dat was binnen de EU, dus ik heb recht om verder te surfen met mijn tarief, alhoewel ik had steeds geen internet.  Volgende dag was ik in België, ik had steeds geen internet, en het was midden van de maand. Verwachten jullie dat ik bij jullie zou blijven met zulke arrogante medewerkers op callcenter, en zonder internet te blijven terwijl er nog 20 dagen was voor facturatieperiode? 

 

Terwijl ik steeds in base was, had ik jullie gebelt om de factuur te betalen met een afbetaling, jullie zeiden dat het mogelijk was eens wanneer de factuur eens komt. Factuur kwam deze morgen, en nu zeggen jullie dat afbetaling niet mogelijk is omdat ik mijn nummer heb verwijderd! Het account waar de factuur op staat is op mijn moeder's naam, en ze is steeds bij base. Ik kan deze factuur niet betalen, verwachten jullie dat ik geld zou lenen van iemand om een gsm factuur te betalen? Ik verwacht dat jullie deze factuur in afbetaling plaatsen zo dat ik het kan betalen in 6 maanden. alvast bedankt 


 


”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Hari | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
0 Likes