BASE Community
Stel je vraag en help anderen
Stel je vraag en help anderen
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hallo Kajetan,
Door werkzaamheden op onze community heeft dit antwoord iets langer op zich laten wachten. Hopelijk bevalt onze nieuwe community je
Voor het activeren van een afbetalingsplan helpen we je graag. De voorwaarden zijn als volgt;
Indien je hiermee akkoord gaat, kan je contact met ons opnemen via een van onze servicekanalen. Op die manier kunnen we je persoonlijk verder helpen. Dit kan via 0486 19 1999, door een bericht te sturen via de klantenzone, of via een bericht op Facebook of Twitter.
Groetjes,
Ibi
Hallo Kajetan,
Door werkzaamheden op onze community heeft dit antwoord iets langer op zich laten wachten. Hopelijk bevalt onze nieuwe community je
Voor het activeren van een afbetalingsplan helpen we je graag. De voorwaarden zijn als volgt;
Indien je hiermee akkoord gaat, kan je contact met ons opnemen via een van onze servicekanalen. Op die manier kunnen we je persoonlijk verder helpen. Dit kan via 0486 19 1999, door een bericht te sturen via de klantenzone, of via een bericht op Facebook of Twitter.
Groetjes,
Ibi
Beste,
kan ik mijn rekening van 5-12-17 in 4 keer betalen
vanaf februari?
Het bedrag is 169,90
ik had al proberen bellen naar het nr 1999 maar krijg geen verbinding.
mijn laatste factuur is betaald voor de datum dat het moest.
Nu is mijn abonnement afgesloten. Kan die weer geactiveerd worden?
Mvg