Beste ,
Ik ben een van de klanten die de , overstap naar telenet heb moeten maken daar base zijn diensten heeft opgedoekt. Op 21/2 heeft Telenet mijn internet en vaste telefonie aangesloten waarvoor alle lof .
op 28/02 heeft Telenet mijn eerste factuur opgestuurd voor de periode van 21/02 tot 27/03 die ik hebt betaald .
Op 04/05 krijg ik van Base een brief dat nog 1 factuur openstaat die begint na 17/02
Ik bel naar de klantendienst die toen nog bereikbaar was meer was sinds 21/02 ..
De dame aan de lijn zegt mij dat zij de factuur zal annuleren , de domicielering stop zettern en mij de afsluitfactuur zal bezorgen.. Deze afsluitfactuur heb i,k ontvangen op 21/03 ten bedrage van 2.50 € en heb deze betaald op 24/03 .
In de brief van 04/05 staat dat ik de klantendienst moet bellen als de factaratie niet juist is .
ik bel naar het opgegeven nr en een bandje zegt dat deze dienst enkel nog per mail bereikbaar is .
Op 09//05 stuur ik een mail om het probleem uit te leggen en krijg als antwoord dat de afsluitfactuur de gesprekken betreffende tot 18/02
Op hun factuur staat dat het de gesprekken waren van 17/02 tot 18/03 .Abonnementskosten 0 €
Op 241/05 krijg ik een nieuwe rappel die zegt dat ik nog 11.,4 € moet betalen
Ze vezerwijzen mij door naar een niet bestaande klantendienst .
De base shop in Sint Niklaas kan of wil mij niet helpen daar zij enkel over GSM 's gaan
Ze hebben een mail gestuurd met de melding B ase zal u wel eens contacteren
Kunnen jullie mij helpen om deze situatie uit te klaren
mvg