annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Afsluitfactuur vaste lijn. Hoe kan ik hen contacteren?

Beantwoorden
Leesfanaat
Vragen: 1
Reacties: 0
Beste ,

Ik ben een van de klanten die de , overstap naar telenet heb moeten maken daar base zijn diensten heeft opgedoekt. Op 21/2 heeft Telenet mijn internet en vaste telefonie aangesloten waarvoor alle lof .
op 28/02 heeft Telenet mijn eerste factuur opgestuurd voor de periode van 21/02 tot 27/03 die ik hebt betaald .
Op 04/05 krijg ik van Base een brief dat nog 1 factuur openstaat die begint na 17/02
Ik bel naar de klantendienst die toen nog bereikbaar was meer was sinds 21/02 ..
De dame aan de lijn zegt mij dat zij de factuur zal annuleren , de domicielering stop zettern en mij de afsluitfactuur zal bezorgen.. Deze afsluitfactuur heb i,k ontvangen op 21/03 ten bedrage van 2.50 € en heb deze betaald op 24/03 .
In de brief van 04/05 staat dat ik de klantendienst moet bellen als de factaratie niet juist is .
ik bel naar het opgegeven nr en een bandje zegt dat deze dienst enkel nog per mail bereikbaar is .
Op 09//05 stuur ik een mail om het probleem uit te leggen en krijg als antwoord dat de afsluitfactuur de gesprekken betreffende tot 18/02
Op hun factuur staat dat het de gesprekken waren van 17/02 tot 18/03 .Abonnementskosten 0 €
Op 241/05 krijg ik een nieuwe rappel die zegt dat ik nog 11.,4 € moet betalen
Ze vezerwijzen mij door naar een niet bestaande klantendienst .
De base shop in Sint Niklaas kan of wil mij niet helpen daar zij enkel over GSM 's gaan
Ze hebben een mail gestuurd met de melding B ase zal u wel eens contacteren
Kunnen jullie mij helpen om deze situatie uit te klaren

mvg
Beantwoorden
0 Likes
REACTIE (1)
Episch
Vragen: 88
Reacties: 602
Beste Jan,

Dat is een heel verhaal zeg! En zeker niet aangenaam. Ik kan me goed voorstellen dat deze situatie zeer verwarrend moet zijn.

Net zoals de BASE shop, gaat de BASE community enkel over BASE mobiel. We hebben dan ook geen volmacht en kennis van de producten die voor vaste lijn en Snow aangeboden werden.

Het telefoonnummer van deze dienst is inderdaad niet meer in gebruik. Je kan hen nog wel via e-mail contacteren. Dat mag via het e-mailadres info@base.be.

Hopelijk ontvang je snel een antwoord!

Groetjes,
Debby

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Debby | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
0 Likes