annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Base cloud

Beantwoorden
Ultrawal
Leesfanaat
Vragen: 1
Reacties: 4
Ik heb de base cloud app gedownload maar kan me niet inloggen. De app geeft een melding dat ik niet kan inloggen met mijn account. Het lijkt me een handige app en ik wil hem dus graag gebruiken. Kan iemand me helpen?
Beantwoorden
0 Likes
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
Ashley
Leesfanaat
Vragen: 61
Reacties: 51
[quote=ultrawal]Nee ook dit heb ik al geprobeerd...

Ik heb jouw account even nagekeken en de BASE Cloud stond simpelweg nog niet actief op jouw nummer. Ik heb deze optie voor jou geactiveerd. Je zou binnen de 48h toegang moeten hebben met jouw logingegevens van de klantenzone.

Hou je ons op de hoogte?
What's new?

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Beantwoorden
0 Likes
REACTIES (8)
Debby
Episch
Vragen: 88
Reacties: 602
Hey Ultrawal!

De BASE Cloud app is inderdaad een heel handige app Smiley Knipoog ! We willen dan ook graag dat je hier gebruik van kan maken.

Heb je al geprobeerd om de applicatie te verwijderen en opnieuw te installeren? Vaak helpt dit!

Laat je me weten of het hiermee is opgelost?

Groetjes,
Debby

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Debby | Ex-Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
0 Likes
Ultrawal
Leesfanaat
Vragen: 1
Reacties: 4
Ik heb dit al enkele keren geprobeerd maar het werkt niet..
Beantwoorden
0 Likes
Ashley
Leesfanaat
Vragen: 61
Reacties: 51
[quote=ultrawal]Ik heb dit al enkele keren geprobeerd maar het werkt niet..

Heb je je wachtwoord al eens gereset? Dat is vaak ook een oplossing. Sms 'LOGIN' naar 1912 om een nieuw wachtwoord via sms te ontvangen.
Let wel op dat dit wachtwoord dan ook geldt voor jouw klantenzone en My BASE-app Smiley Vrolijk.

Ik kan het ook voor jou resetten natuurlijk, als je dat liever hebt.

Groetjes,
Ashley
What's new?
Beantwoorden
0 Likes
Ultrawal
Leesfanaat
Vragen: 1
Reacties: 4
Nee ook dit heb ik al geprobeerd...
Beantwoorden
0 Likes
Ashley
Leesfanaat
Vragen: 61
Reacties: 51
[quote=ultrawal]Nee ook dit heb ik al geprobeerd...

Ik heb jouw account even nagekeken en de BASE Cloud stond simpelweg nog niet actief op jouw nummer. Ik heb deze optie voor jou geactiveerd. Je zou binnen de 48h toegang moeten hebben met jouw logingegevens van de klantenzone.

Hou je ons op de hoogte?
What's new?

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Beantwoorden
0 Likes
Ultrawal
Leesfanaat
Vragen: 1
Reacties: 4
Oké ik heb juist geprobeerd en het lukte niet maar ik zal over 48 uur nog wel eens proberen... Alvast hartelijk bedankt!
Beantwoorden
0 Likes
Ultrawal
Leesfanaat
Vragen: 1
Reacties: 4
Heel erg bedankt! De app werkt!
Beantwoorden
0 Likes
Ashley
Leesfanaat
Vragen: 61
Reacties: 51
[quote=ultrawal]Heel erg bedankt! De app werkt!

Aaaahhhh dat is heel goed nieuws! Fijn om te horen :-)! Veel plezier met de BASE-Cloud!
What's new?
Beantwoorden
0 Likes