annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Base verprutst nummeroverdracht

Beantwoorden
Highlighted
Leesfanaat
Vragen: 1
Reacties: 3
03/07: de online bestelde simkaart aangekregen om de overstap te maken van Orange abo naar Base abo, met nummerbehoud.
Simkaart online geactiveerd, eigen nummer gelinkt aan base simkaart.

04/07 10u : Orange bereik valt weg, Base actief, maar niet met mijn eigen nummer, blijkt een donornummer.
3x klantendienst gebeld, er zouden ticketten worden aangemaakt enz. max 24h nummer kwijt.
Relaas gemaild naar onlinesimsupport@telenetgroup.be zoals aangegeven door klantendienst.

05/07 10u: Automatische mail van simsupport dat de kaart actief is, duidelijk zonder te controleren want er is niets in orde.
Nog steeds onbereikbaar op mijn nummer, en mobiel internet werkt niet.

05/07 12u: klantendienst maakt nog maar eens een ticket aan, zou dossier escaleren en verantwoordelijke zou me terugbellen.
05/07 19u: niemand gehoord, geen reactie op mails aan simsupport, nog steeds onbereikbaar

Echt wauw... Dik spijt van de overstap naar Base:@:@
Service nihil
Beantwoorden
0 Kudos
REACTIES (8)
Vrijwilliger
Vragen: 2
Reacties: 4
Hier net hetzelfde, overstap van Proximus abo naar Base abo

Maandag: Simkaart ontvangen + geactiveerd

Dinsdag: Geen bereik meer met proximus, dus simkaart gewisseld. Kon bellen en sms'en maar onder ander nummer. Mobiel internet ging niet. Naar Base verdeelpunt gegaan. Zij hebben Base gecontacteerd en alles ging woensdagmorgen in orde zijn.

Woensdag: S'morgens nog steeds niet in orde. S'avonds zelf nog eens teruggebeld, om 22u gingen ze hun PC's resetten en problemen gingen zo opgelost moeten zijn.

Donderdag: Nog steeds niet in orde. Terug naar Base verdeelpunt gegaan. Zij hebben opnieuw Base gecontacteerd en om middernacht gingen ze hun PC's nogmaals resetten.

Vrijdag: Kan opnieuw bellen en op mobiel internet, maar nu kan ik niet sms'en.

Hopelijk wordt dit iets vlugger opgelost.

De eerste maand van het abonnement zouden ze wel gratis mogen geven ter compensatie!!!
Beantwoorden
0 Kudos
Leesfanaat
Hier ook, sinds deze ochtend eindelijk eigen nummer actief en mobiel internet.
SMS werkt ook niet.

ITproblemen kunnen voorvallen, maar het is beschamend hoe ze ermee omgaan.
Er is 0 communicatie van BASE uit, zelf 7-8x klantendienst moeten bellen, ben nooit teruggebeld.

Benieuwd hoe ze verder afhandelen..
Beantwoorden
0 Kudos
Vrijwilliger
Ben eens benieuwd hoe lang het zal duren eer we hier reactie van Base krijgen!!
Beantwoorden
0 Kudos
Moderator
Vragen: 16
Reacties: 289
Hallo Bruno en SamHerman,

Mijn excuses voor de late reactie!

Je nummeroverdracht had inderdaad vlotter moeten verlopen. Door technische omstandigheden is dit helaas niet gebeurd. Onze oprechte excuses voor al het ongemak.

Ik zie dat bellen en mobiel internet wel functioneert. Kunnen jullie ondertussen terug sms'en of werkt dit nog niet? Heb je ondertussen iemand van mijn collega's aan de lijn gehad?

Groeten,
Abdel

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Abdel | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
0 Kudos
Vrijwilliger
Vanmorgen nog steeds niet kunnen sms'en.
Sinds de avond terug wel. Alles eindelijk na een week in orde!
Beantwoorden
0 Kudos
Leesfanaat
iMessage activatie lukt niet, klantendienst meldt dat dit mogelijks nog WEKEN kan duren...
Mobiel internet werkt alleen op 4G, bij 3G of minder nog steeds dezelfde foutmelding "mobiele datanetwerk activeren niet mogelijk"

Toestel is iPhone 7

SMS gaat terug na herstellen vd smscentralenr.

BASE heeft zelf nog nooit contact genomen, ik dien zelf dagelijks in te bellen om dan te horen dat er een dossier is aangemaakt en het afwachten is.
Bedroevend.

BASE, pay peanuts = get monkeys
Beantwoorden
0 Kudos
Leesfanaat
Zo het is opgelost.
En durf mij nu geen factuur sturen voor die 1,5 week geprul hé!
Beantwoorden
0 Kudos
Episch
Vragen: 88
Reacties: 602
Hallo Bruno,

Onze collega's via de helpdesk van Facebook hebben ondertussen contact met je opgenomen.
Wanneer je de factuur aankrijgt, mag je hen een seintje geven zodat zij het nodige voor je kunnen doen.

Groetjes,
Debby

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Debby | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
0 Kudos