BASE Community
Stel je vraag en help anderen
Stel je vraag en help anderen
Beheer mobiel data in de klantenzone werkt niet
Na het opslaan van de gewijzigde optie beheer mobiel data in de klantenzone geeft steeds een fout.
Hoi Philippe,
Helaas hebben we op dit moment een technisch probleem met ons systeem, waardoor klanten tijdelijk geen toegang hebben tot hun gegevens in de klantenzone. Onze collega's zijn op de hoogte en doen er alles aan om dit zo snel mogelijk op te lossen. Onze oprechte excuses voor de hinder. Zodra onze collega's het probleem is opgelost, kunnen we je verder helpen. Alvast bedankt voor je geduld. BASE
Dat was gisteren.
Nu wel weer toegang, maar de optie beheer mobiel data in de klantenzone werkt nog steeds niet.
@Pharao_27 schreef:Hoi Philippe,
Helaas hebben we op dit moment een technisch probleem met ons systeem, waardoor klanten tijdelijk geen toegang hebben tot hun gegevens in de klantenzone. Onze collega's zijn op de hoogte en doen er alles aan om dit zo snel mogelijk op te lossen. Onze oprechte excuses voor de hinder. Zodra onze collega's het probleem is opgelost, kunnen we je verder helpen. Alvast bedankt voor je geduld. BASE
@Pharao_27 schreef:Hoi Philippe,
Helaas hebben we op dit moment een technisch probleem met ons systeem, waardoor klanten tijdelijk geen toegang hebben tot hun gegevens in de klantenzone. Onze collega's zijn op de hoogte en doen er alles aan om dit zo snel mogelijk op te lossen. Onze oprechte excuses voor de hinder. Zodra onze collega's het probleem is opgelost, kunnen we je verder helpen. Alvast bedankt voor je geduld. BASE
Klantenzone -> Beperk mobiel verbruik -> Blokeer mobiel data (van aan naar uit)
Bewaren
Antwoord: Oeps, er ging iets mis. Probeer later opnieuw.