annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Beheer mobiel data in de klantenzone werkt niet

Beantwoorden
PhilippeD
Vrijwilliger
Vragen: 2
Reacties: 2

Beheer mobiel data in de klantenzone werkt niet

Na het opslaan van de gewijzigde optie beheer mobiel data in de klantenzone geeft steeds een fout.
Beantwoorden
0 Likes
REACTIES (3)
Pharao_27
Moderator
Vragen: 0
Reacties: 45

Hoi Philippe,

 

Helaas hebben we op dit moment een technisch probleem met ons systeem, waardoor klanten tijdelijk geen toegang hebben tot hun gegevens in de klantenzone. Onze collega's zijn op de hoogte en doen er alles aan om dit zo snel mogelijk op te lossen. Onze oprechte excuses voor de hinder. Zodra onze collega's het probleem is opgelost, kunnen we je verder helpen. Alvast bedankt voor je geduld. BASE


”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Hari | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
0 Likes
PhilippeD
Vrijwilliger
Vragen: 2
Reacties: 2

Dat was gisteren.

Nu wel weer toegang, maar de optie beheer mobiel data in de klantenzone werkt nog steeds niet. 

 


@Pharao_27  schreef:

Hoi Philippe,

 

Helaas hebben we op dit moment een technisch probleem met ons systeem, waardoor klanten tijdelijk geen toegang hebben tot hun gegevens in de klantenzone. Onze collega's zijn op de hoogte en doen er alles aan om dit zo snel mogelijk op te lossen. Onze oprechte excuses voor de hinder. Zodra onze collega's het probleem is opgelost, kunnen we je verder helpen. Alvast bedankt voor je geduld. BASE



@Pharao_27  schreef:

Hoi Philippe,

 

Helaas hebben we op dit moment een technisch probleem met ons systeem, waardoor klanten tijdelijk geen toegang hebben tot hun gegevens in de klantenzone. Onze collega's zijn op de hoogte en doen er alles aan om dit zo snel mogelijk op te lossen. Onze oprechte excuses voor de hinder. Zodra onze collega's het probleem is opgelost, kunnen we je verder helpen. Alvast bedankt voor je geduld. BASE




Klantenzone -> Beperk mobiel verbruik -> Blokeer mobiel data (van aan naar uit)

Bewaren

Antwoord: Oeps, er ging iets mis. Probeer later opnieuw.

Beantwoorden
0 Likes
Joycelyn392
Leesfanaat
Vragen: 0
Reacties: 1
Customer To Meter Field Changes . Update Specific Portal Zones to Convert from YUI to Oracle JavaScript Known Issues in Oracle Utilities Meter Data Management. The mobile framework consists of the Oracle Utilities.
Beantwoorden
0 Likes