annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Betaald. Maar nog steeds geblokkeerd ondanks telefonisch contact te hebben genomen

Beantwoorden
Craziness
Vrijwilliger
Vragen: 1
Reacties: 0

Beste, 

ik werd geschorst door jullie wegens te hoog verbruik van aankopen via mobile , er werd mij toen gezegd dat ik bij vereffening van mijn factuur , al mijn diensten terug zouden worden geactiveerd en dit een preventie was om fraude tegen te gaan , nu ik vereffende het openstaande en toen ik contact opnam met de klantendienst via telefoon , kon deheer mij , ondanks dat hij zag dat alles is betaald, toch nog niet verder helpen, ik moest hiervoor bij een andere dienst zijn ofzo , ik heb men telefoon echt wel nodig en hoop hier mee nu eindelijk vlug geholpen te zijn 

Beantwoorden
0 Likes
REACTIES (2)
TL
Leesfanaat
Vragen: 0
Reacties: 1

Ik heb exact hetzelfde voorval, mijn lijn werd volledig afgesloten (in en uitgaand verkeer).
Base zou mij hiervoor een sms hebben gestuurd, welke ik dus niet heb ontvangen.

Er werd **bleep** stond. En dat ik waarschijnlijk nog door een andere dienst zou moeten worden gereactiveerd. Ik kreeg hiervoor nog een mail adres nog een rechtstreeks nummer.

Gewoon het algemene 1999 nummer. Ondertussen ben ik al **bleep** betalingen. Ik verwacht heel wat belangrijke telefoontjes, maar ik moet mijn plan maar trekken veronderstel ik! 

Beantwoorden
0 Likes
Dania
Moderator
Vragen: 0
Reacties: 15

Hoi! 

We begrijpen dat het alles behalve fijn is dat je lijn gedeactiveerd wordt. 

Je kan ons ten alle tijden je klantgegevens bezorgen via een privéberichtje (Facebook, Instagram of Twitter). Dan kijken we dit uiteraard graag na voor je! 

Groetjes, 

Dania

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Dania | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
0 Likes