annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Betaald

Beantwoorden
Highlighted
Leesfanaat
Vragen: 1
Reacties: 0
Hallo,
Mijn factuur werdt te laat betaalt en kon gisteren dus niets meer doen. Nu is hij dan ook gisteren betaald geweest.. Wanneer zou ik weet iets kunnen doen? Smiley Verdrietig
Beantwoorden
0 Likes
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
Highlighted
Episch
Vragen: 88
Reacties: 602
[quote=Poelaertlaurine]Hallo,
Mijn factuur werdt te laat betaalt en kon gisteren dus niets meer doen. Nu is hij dan ook gisteren betaald geweest.. Wanneer zou ik weet iets kunnen doen? Smiley Verdrietig

Hey Laurine,

Ik kan me voorstellen dat het heel vervelend is dat je je mobiele telefoon niet meer kan gebruiken! Heb je via de BASE-shop, online of via kredietkaart betaald? Zo ja, kan ik de betaling nu al zien in het systeem en je meteen helpen!

Hier heb ik wel je mobiele telefoonnummer voor nodig. Kan je je profiel op de Community vervolledigen en me een seintje geven wanneer je dit hebt gedaan? Dan zal ik de lijn reactiveren voor je! Indien je hebt betaald via bankoverschrijving hebben we een betaalbewijs nodig.

Om zulke ongemakken in de toekomst te vermijden, kan je voor een domiciliëring kiezen. Via het artikel 'Domiciliëring activeren' vind je hier meer informatie over.

Groetjes,
Debby

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Debby | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Beantwoorden
0 Likes
REACTIE (1)
Highlighted
Episch
Vragen: 88
Reacties: 602
[quote=Poelaertlaurine]Hallo,
Mijn factuur werdt te laat betaalt en kon gisteren dus niets meer doen. Nu is hij dan ook gisteren betaald geweest.. Wanneer zou ik weet iets kunnen doen? Smiley Verdrietig

Hey Laurine,

Ik kan me voorstellen dat het heel vervelend is dat je je mobiele telefoon niet meer kan gebruiken! Heb je via de BASE-shop, online of via kredietkaart betaald? Zo ja, kan ik de betaling nu al zien in het systeem en je meteen helpen!

Hier heb ik wel je mobiele telefoonnummer voor nodig. Kan je je profiel op de Community vervolledigen en me een seintje geven wanneer je dit hebt gedaan? Dan zal ik de lijn reactiveren voor je! Indien je hebt betaald via bankoverschrijving hebben we een betaalbewijs nodig.

Om zulke ongemakken in de toekomst te vermijden, kan je voor een domiciliëring kiezen. Via het artikel 'Domiciliëring activeren' vind je hier meer informatie over.

Groetjes,
Debby

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Debby | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Beantwoorden
0 Likes