annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Betaling factuur

Beantwoorden
Highlighted
Leesfanaat
Vragen: 2
Reacties: 0
Beste, ik zou men factuur tege 2.09 moeten betalen want anders gaan jullie men nr weer blokeren . Ik was jammer genoeg vorige maand ookal telaat voor te betalen maar dit komt omdat ik juist men vastcontract heb gekregen en nu op een andere datum men loon krijg .. ik krijg men loon maar ten laatste tegen 2 september dus zal ik deze maand weer telaat zijn ? Is het mogelijk men datum voor de betaling een week later te krijgen ? Zodat ik altijd optijd kan betalen zonder geblokkeerd te worden ? Mvg van den eynde claire
van den eynde claire
Beantwoorden
0 Kudos
REACTIES (2)
Moderator
Vragen: 16
Reacties: 289
Hey Claire,

Welkom op onze community.

Ik kan begrijpen dat het niet aangenaam is op een factuur op het verkeerde moment te ontvangen. We kunnen ervoor zorgen dat je factuur een andere facturatiecyclus krijgt, zodat je deze op een beter moment ontvangt. Ik stel voor om je gsm-nummer aan je community profiel toe te voegen en dan houd ik je verder op de hoogte.

Groeten,
Abdel

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Abdel | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
0 Kudos
Moderator
Vragen: 16
Reacties: 289
[quote=claire]Beste, ik zou men factuur tege 2.09 moeten betalen want anders gaan jullie men nr weer blokeren . Ik was jammer genoeg vorige maand ookal telaat voor te betalen maar dit komt omdat ik juist men vastcontract heb gekregen en nu op een andere datum men loon krijg .. ik krijg men loon maar ten laatste tegen 2 september dus zal ik deze maand weer telaat zijn ? Is het mogelijk men datum voor de betaling een week later te krijgen ? Zodat ik altijd optijd kan betalen zonder geblokkeerd te worden ? Mvg van den eynde claire

Hey Claire,

Welkom op onze community.

Ik kan begrijpen dat het niet aangenaam is om een factuur op het verkeerde moment te ontvangen. We kunnen ervoor zorgen dat je factuur een andere facturatiecyclus krijgt, zodat je deze op een beter moment ontvangt. Ik stel voor om je gsm-nummer aan je community profiel toe te voegen en dan houd ik je verder op de hoogte.

Groeten,
Abdel

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Abdel | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden