annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Betaling laatste factuur van 117,47€

Beantwoorden
Highlighted
Leesfanaat
Vragen: 1
Reacties: 1
Dossier opgemaakt ivm dit probleem!
Beantwoorden
0 Likes
REACTIES (2)
Leesfanaat
Vragen: 1
Reacties: 1
Beste, Ik heb jullie al 2 keer gebeld ivm deze factuur! Dit verbruik klopt niet... Ik heb recht op 8 GB gratis verbruik mobiel internet en ik ben binnen dit verbruik gebleven! Ik stel telkens iedere maand mijn gegevens van mijn verbruik opnieuw in met mijn iPhone, verbruik van 02/03-01/04. Ik heb ook de Base-app. op mijn telefoon staan om mijn verbruik te kunnen opvolgen. Dit klopt niet met de gegevens van mijn IPhone. Ik heb jullie al in het verleden hieromtrent opgebeld, maar kreeg geen oplossing aangeboden! Ik ben niet van plan om bovenstaande bedrag te betalen, want dit heb ik niet verbruikt! Gelieve mij asap te contacteren hierover! PS, Mijne nieuwe verbruik voor deze maand 02/04-01/05 is nog maar 1,5 GB en volgens mijn app. heb ik nu weeral 4,5 GB verbruikt, hoe kan dit dat die gegevens zo van mekaar verschillen.?? Wat voor nut heeft die app. als het verbruik niet correct wordt geregistreerd! Ik ben hier absoluut niet tevreden over en als jullie mij geen deftige oplossing kunnen bieden, ben ik genoodzaakt te veranderen van operator!!! Mvg, Sophie Dewitte
Beantwoorden
0 Likes
Episch
Vragen: 88
Reacties: 602
Beste Sophie,

De MyBASE app geeft het dataverbruik niet weer in realtime. Het is dan ook aangewezen dat je de applicatie regelmatig updatet. Wat wel in realtime is, is het controleren van je verbruik via sms. Dit doe je door een sms te sturen naar 1912 met daarin het woord CONSULT.
Ondertussen werd je dossier behandeld door onze collega's. Zij hebben je gecontacteerd via sms op 6 maart.

Groetjes,
Debby

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Debby | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
0 Likes