annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Betaling

Beantwoorden
Highlighted
Leesfanaat
Vragen: 1
Reacties: 0
Dag Base,
Ik had sinds donderdag 21-1-2016 om 19:03 een betaling uitgevoerd van 30,00 voor mijn nicht voor haar abbonement maar ze heeft nog altijd geen bevestiging gekregen. Enig idee waarom het zo lang duurt?
Beantwoorden
0 Kudos
REACTIE (1)
Leesfanaat
Vragen: 73
Reacties: 13
Hey Enocks

Het is mogelijk dat er een vertraging zit op de betaling. Vind je hier soms het antwoord op jouw vraag?

Kan jouw nicht via de klantenzone even kijken of de factuur van €30 is betaald? Het kan immers zijn dat de bevestigingssms niet is doorgekomen. Als dat niet het geval is, stuur je best een officieel betalingsbewijs (kopie van bankrekeninguitreksel) met vermelding van het gsm-nummer naar collection@basecompany.be.

Ik hoop dat dit geholpen heeft.
Who's that girl? It's Thalia!
Beantwoorden
0 Kudos