annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Bij de online activatie van mijn abonnement, werd mijn adres niet gevalideerd. Daarbij krijg ik geen antwoord van onlinesimsupport. Wat nu?

Beantwoorden
Publisher
Vragen: 1
Reacties: 3
Ik bestelde een BASE 25 bij BASE, ik overloop alles voor in te vullen en te bestellen. Alles wat ik invulde klopte volledig maar toch krijg ik mails van onlinesimsupport dat mijn adres niet gevalideert is? Ik heb mijn adres teruggestuurt naar onlinesimsupport maar ik heb nog steeds geen enkel antwoord gehad.
Als dit zo blijft ga ik wel naar een andere provider
Beantwoorden
0 Kudos
REACTIES (8)
Moderator
Vragen: 87
Reacties: 551
Hey Keanu,

Onze excuses dat je nog geen antwoord hebt gekregen van onze onlinesimsupport afdeling. Ik begrijp dat het niet fijn is om als nieuwe klant op deze manier bij BASE te starten.

Wanneer BASE een activatie doet van een abonnement, wordt het adres gecontroleerd via de Kruispuntbank. Dit is een nationale database van de overheid.

Als het adres via de Kruispuntbank niet gevalideerd wordt, vragen we aan de klant of het adres correct is. Het kan namelijk zijn dat, wanneer je bijvoorbeeld in de laatste 6 maanden verhuisd bent, de gegevens van de Kruispuntbank niet up to date zijn. In dit geval zullen we het adres manueel aanpassen.

Ik wil graag voor je checken bij onlinesimsupport of alles nu in orde is. Daar heb ik het bestelnummer voor nodig. Kan je me dit doorsturen?

Bedankt alvast!

Groetjes,
Debby

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Debby | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
0 Kudos
Publisher
Het bestelnummer is 10046844

Alvast bedankt
Beantwoorden
0 Kudos
Moderator
Bedankt Keanu!

Ik heb ondertussen contact opgenomen met onlinesimsupport.

Ze hebben je gisteren een e-mail verstuurd met het verzoek een print van je identiteitskaart, gemaakt met een kaartlezer, door te sturen. In plaats van een print, heb je een kopie doorgestuurd.

Helaas is dit niet voldoende aangezien het adres niet op de buitenkant van de ID-kaart staat, maar op de chip.

Als je geen kaartlezer hebt, kan je naar de BASE-shop gaan. De BASE-shop zal de print vervolgens doorsturen naar onlinesimsupport.

Belangrijk is dat het jouw identiteitskaart is, want de kopie van de ID-kaart die je doorgestuurd had was van iemand anders Smiley Knipoog .

Moest er iets niet helemaal duidelijk zijn, dan hoor ik het uiteraard graag Keanu!

Groetjes,
Debby

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Debby | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
0 Kudos
Publisher
Maar ik ben 17, dan kan ik mijn identiteitskaart toch niet gebruiken?
Het moet toch van een ouder zijn of volwassene?

Mvg Keanu
Beantwoorden
0 Kudos
Moderator
Ah oké, daarom had je een kopie van de identiteitskaart van iemand anders doorgestuurd Smiley Knipoog .

Nu is het zo dat de online bestelling niet op je eigen naam kan aangevraagd worden. De identiteitskaart moet namelijk van de persoon zijn die de aanvraag doet. Aangezien je nog geen 18 bent, kan dit niet op je eigen naam zijn :$ .

Ik heb dan ook de bestelling laten annuleren. Ik hoop dat je dit begrijpt :8 ?

Er mag een nieuwe order geplaatst worden door iemand van 18 of ouder.

Groetjes,
Debby

Beantwoorden
0 Kudos
Publisher
Kan je ook de bestelling 10046708 annuleren ajb?
Blijkbaar heb ik het 2x bestelt. Dan laat in het mijn ouders bestellen.

Mvg Keanu
Beantwoorden
0 Kudos
Moderator

Oei, geen probleem hoor Keanu. Deze bestelling heb ik ook laten annuleren Smiley Knipoog .

Beantwoorden
0 Kudos
Highlighted
Fan
Vragen: 0
Reacties: 1

bestelnummer 10899714

ik zou het adres willen weizigen

Jordy Dumon
Beantwoorden
0 Kudos