annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Blokkering gsm-lijn. Ik heb betaald. Kan dit worden nagekeken?

Beantwoorden
Leesfanaat
Vragen: 1
Reacties: 0
Geachte,

Mijn nummer werd eergisteren geblokkeerd omdat er iets is misgelopen bij de betaling. Ik heb het openstaande bedrag gisterenochtend opnieuw gestort maar nu is mijn nummer al reeds 3 dagen geblokkeerd. Zou het mogelijk zijn dit na te kijken
Alvast bedankt
Sylvain Claes
Beantwoorden
0 Likes
REACTIE (1)
Episch
Vragen: 88
Reacties: 602
Hey Sylvain,

Ik zag dat je lijn ondertussen in de BASE shop werd gedeblokkeerd. Gelukkig :8 !

Je hebt cash betaald in de shop waardoor mijn collega's je lijn direct konden reactiveren. Ook heb je betaald via bankoverschrijving. Die betaling hebben we vandaag ontvangen. Het heeft wat langer geduurd omdat het weekend er tussen zat.

Momenteel heb je een negatief openstaand bedrag. Dit omdat je de betaling twee keer hebt uitgevoerd. Als we niets doen, wordt de betaling gebruikt voor je volgende facturen. Wil je het bedrag toch liever teruggestort hebben op je bankrekening? Dat kan natuurlijk ook Smiley Knipoog . Je kan bellen naar 1999 of contact opnemen via Facebook of Twitter. Houd je IBAN-nummer dan dicht in de buurt zodat we de terugbetaling kunnen regelen. Houd er rekening mee dat het tot 3 weken kan duren voordat de betaling op je bankrekening verschijnt.

Heel veel groetjes,
Debby

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Debby | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
0 Likes