annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Compensatie voor simkaart?

Beantwoorden
Highlighted
Rnd
Leesfanaat
Vragen: 2
Reacties: 0
Ik was mijn gsm verloren. Als gevolg daarvan heb ik mij een nieuwe simkaart aangeschaft van 10 euro in een base shop. Ik trachtte de simkaart telefonisch te activeren met nummerbehoud in gedachte, maar er liep iets fout. Ik kreeg het nummer van iemand anders op de sim. Mijn vraag is nu of ik een financiële compensatie kan krijgen aangezien ik een tweede simkaart moet aanschaffen.
Beantwoorden
0 Kudos
REACTIE (1)
Episch
Vragen: 88
Reacties: 602
Hallo Rnd,

O jee, dat is wel een heel vreemd verhaal! Normaal gezien wordt je telefoonnummer in de BASE shop rechtstreeks geactiveerd op de nieuwe simkaart. Hier wordt een identiteitscontrole voor uitgevoerd.

Indien je enkel de nieuwe simkaart gekocht hebt en de activatie hebt laten regelen door de klantendienst, zou er ook een identiteitscontrole moeten gebeuren om er zeker van te zijn dat het te behouden telefoonnummer daadwerkelijk het juiste nummer is.

Wanneer er door schuld vanuit BASE iets fout is gegaan, zal er uiteraard een compensatie zijn voor de tweede simkaart die je koopt. Je kan hiervoor terecht bij de klantendienst via Facebook/ Twitter, of per e-mail naar BASE.support@telenetgroup.be. De helpdesk zal uitzoeken waar het misgelopen is.

Groetjes,
Debby

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Debby | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
0 Kudos