annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De nummeroverdracht is nog steeds niet in orde. Kan je mijn simkaart deactiveren?

Beantwoorden
Leesfanaat
Vragen: 3
Reacties: 5
Beste,

Je mag die kaart deactiveren want heb nog steeds geen bereik. Ik hzb gisteren nog aan de tel. Gehangen men base en was geactiveerd.

Grts kimber versmisszn
Beantwoorden
0 Kudos
REACTIES (4)
Episch
Vragen: 88
Reacties: 602

Hey Kimber,

Dus je hebt een nummeroverdracht aangevraagd die nog niet voltooid werd, klopt dat? Ik heb namelijk gezien dat je op een andere pagina ook een vraag gesteld hebt waar ik ondertussen een antwoord op gegeven heb. Je kan mijn antwoord hier terugvinden.

Indien je toch nog iets wenst te deactiveren na het lezen van mijn antwoord, dan mag je me dit laten weten. Al denk ik dat de activatie toch snel in orde gemaakt kan worden Smiley Knipoog .

Groetjes,
Debby

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Debby | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
0 Kudos
Highlighted
Leesfanaat
Hierbij mij klanten nr : 26860235
Moet ik voor de rest nog izts in orde maken? Want od moment heb ik geen bereik bij proximus ook niet. Groetjes alvaqt bedankt
Beantwoorden
0 Kudos
Episch
Vragen: 88
Reacties: 602
Hey Kimber,

Bedankt om het klantennummer van Proximus door te sturen! Nu, alles is heel snel gegaan, want de nummeroverdracht is inmiddels gelukt!

Welkom bij BASE Smiley Knipoog !!

Je mag dus de BASE simkaart in je toestel stoppen. Ik heb het telefoonnummer van je profiel op de Community aangepast, aangezien je het originele telefoonnummer van de BASE simkaart had ingevoerd. Ik hoop dat dit ok is?

Groetjes,
Debby

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Debby | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
0 Kudos
Leesfanaat
Super enkel kan ik niet op de app binnen van Base als ik mij registreer lukt niet mvg
Beantwoorden
0 Kudos